Gå til innhold

Jesus kommer snart tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle bøker, Bibler, cd'er, dvd'er, brosjyrer, blader er gratis.

Om folk vil gi penger eller noe annet, er opp til dem.

Det kalles å gi frivillig bidrag og man gir det man vil.

Man trenger IKKE å gi noe som helst.

"Unngå skatt på salget"

Vi SELGER ingenting, alt er gratis.

Jeg skjønner etter denne tråden at det er mange som er fullstendig uvitende eller har noen rare forestillinger om masse ang JV.

"Jeg skjønner etter denne tråden at det er mange som er fullstendig uvitende eller har noen rare forestillinger om masse ang JV."

Tråden har bare bekreftet det vi hele tiden har sagt og påstått om dere.

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

20

• keinstein

7

• stone

6

• ShitDiddelyDo

2

Skrevet

jasså ville du sagt det til mamma som ble uføretrygdet etter at hun fikk kreft eller?? Etter å ha jobbet som fulltid hele sitt voksenliv, HM?

Alt kan spøkes med.

Alt kan tas fornærmelig opp av hvem som helst.

Mine historier om elendighet og respektløshet kan få håret til å reise seg.

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Som vanlig er dette svada svar og unnvikelse, men det er jeg vant med. Som sagt, har stilt disse spørsmålene direkte til Jehova og andre som tror på andre ting. Ingen har så langt klart å gitt meg noe svar.

Hva et besøk skulle endre på dette skjønner jeg ikke, da jeg har snakket direkte med "dere".

...

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

Det er jeg som skal takke:-)

Dere er like latterlige alle sammen. Svare offentlig på en diskusjonside vil du ikke, for da får du flere kritiske spørsmål enn du ønsker. Dere ønsker å styre mennesker slik at en diskusjon går på deres egne premisser, men det klarer dere ikke på et slikt sted som dette.

Nei, du sitter der og kommer med påstander om at du kan svare på et spørsmål, men i realiteten kan du ikke uten å servere en haug med løgner. Dere har vært konkrete på når Jesus skulle komme tilbake, så svar på hvorfor han ikke kom da?

Ellers, ikke gidd å svar meg.

Gjenta, gjenta, gjenta.

Jeg har alt gjentatt meg til det 1000'ende.

Gidder ikke å tilføye mer.

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

JV har vel instruks om aldri å gå inn i skriftlege diskusjonar om trua deira, fordi det gjer "argumentasjonen" sårbar. Det er så uhyre enkelt å plukke den frå kvarandre når påstandane står svart på kvitt. Andlet til andlet er det enklare å bruke teknikkar for å unngå problemstillingar og å unngå å svare på direkte spørsmål.

Ingen instruks, det er min personlige preferanse.

Gjest Feil.Feil.
Skrevet

"Jeg skjønner etter denne tråden at det er mange som er fullstendig uvitende eller har noen rare forestillinger om masse ang JV."

Tråden har bare bekreftet det vi hele tiden har sagt og påstått om dere.

Jeg forlater tråden.

Siste gang jeg svarer på dette forumet angående dette temaet.

Jeg syntes det er meget suspekt at man slenger ut den ene påstanden etter den andre, men allikevel ikke er oppriktig interesert i å få svar på dette.

Det sier meg ekstremt mye om menneskene som driver på slik.

Skrevet

Nå vet jeg at du ikke har peiling på hva du prater om.

Ta imot et blad neste gang Jehovas Vitner kommer på døren din, så kan du saumfare dem med lupe.

Du finner ingen priser.

Har ikke noe anelse om hva du referer til ang østen. Det kan være stjålet materiale som er piratkopiert og satt en pris på.

JV er bisniss.

Kirkebyggene eies bl a av det amerikanske moderselskapet, ikke av menighetene. Selv om mye av arbeidet gjøres på dugnad av medlemmene.

Praksisen med behandling av utstøtte og mangelen på humanitært arbeid rettet mot medmennesker på tross av milliardformue er også usympatisk.

Skrevet

Jeg forlater tråden.

Siste gang jeg svarer på dette forumet angående dette temaet.

Jeg syntes det er meget suspekt at man slenger ut den ene påstanden etter den andre, men allikevel ikke er oppriktig interesert i å få svar på dette.

Det sier meg ekstremt mye om menneskene som driver på slik.

Det sier nok mye mer om deg at du ikke tør å diskutere det. Som sagt, oppførselen din forbauser meg ikke i det hele tatt. Du forsøker å heve deg over andre, det er vi andre som er tullinger.

Vi ber om svar, du dekker deg ak at du ikke vil diskutere dette her over internett og at vi ikke er virkelig interessert i svar.

Hadde du enda forsøkt å se deg selv i denne tråden.

Men som sagt, denne tråden har bare forsterket det jeg hele tiden har ment og trodd. Dere fornektere dere ikke.

Det er helt utrolig at dere mener at dere er Guds utvalgte med slik oppførsel.

Skrevet

Jeg hadde Jesus som nabo for en del år sida.

Men han ble lagt inn og medisinert. Når han kom ut var han Stalin.

Det hadde vært nok et skudd i baugen for psykiatrinorge dersom det viste seg at de dreit seg ut.

(Selv om de egentlig dreit seg ut uansett. Det å dra inn en harmløs Jesus og slippe ut en ustabil Stalin sier vel det meste).

Ågurimalla, jeg tror naboen din søkte på en jobb hos oss en gang! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...