Gå til innhold

utsette årsavgiften for bil med fem dgr gikk ikke..

Anbefalte innlegg

Gjest ble overrasket over telefondamen
Skrevet

Jeg ringte for å spørre om jeg kunne endre datoen fra 20. til den 25. når vi får lønn. Det gikk ikke......

I så fall måtte vi ta sjangsen og få et gebyr på 250.

Skrevet

De er ganske strikse der ja. Be banken din om en fem-dagers kreditt for å betale denne regningen kanskje? Burde gå greit.

Gjest planlegging
Skrevet

Du har jo visst om dette i minst et år.

Årsavgiften forfaller til betaling 20. mars hvert år.

Det er mulig å sette av penger hver måned. Det behøver ikke komme som julenissen på kjerringa.

Gjest ble overrasket....
Skrevet

Det er mulig å sette av penger hver måned. Det behøver ikke komme som julenissen på kjerringa.

Jeg visste at regningen kom, men vi har det stramt økonomisk og måtte kjøpe varmepumpe før jul. Det var her snakk om å utsette betalingen fem dager.

Skrevet

Det er ikkje alle som har mulighet til å sette penger tilside kvar månad!!

Skrevet

Jeg visste at regningen kom, men vi har det stramt økonomisk og måtte kjøpe varmepumpe før jul. Det var her snakk om å utsette betalingen fem dager.

Samme overraskelsen fekk me ifjor :-(

Skrevet

Det er ikkje alle som har mulighet til å sette penger tilside kvar månad!!

Hvis man har et skikkelig budsjett og legger til side årsforbruket/12 hver mnd så har man til alle faste utgifter. Skulle det dukke opp noe uforutsett er det kjekt å ha en liten slant i bakhånd utenom denne kontoen. Har all forståelse for at ikke alle har denne slanten da.

Skrevet

Åneidu, det hjelper ikke. Du kan ringe alle andre steder og be om betalingsutsettelse, men hos staten er dette kul umulig.

Gjest kverulant i dag
Skrevet

Trodde det var første året med forfall den 20. jeg.

I allefall har det vært 15. mars som har vært mitt forfall tidligere:-)

Skrevet

På denne tiden vrimler det av regninger, jeg pleier å ha mer enn jeg har utbetalt hvert år. Nå er det ikke lenger noe problem, for jeg har en bra reserve på en sparekonto.

kan du ikke prioritere avgifter som årsavgift, TV-lisens og annet offentlig da. og så betaler du andre regninger litt for sent. Du kan jo be om forskudd på jobben også, det gjorde jeg noen få vårer. Då har vi dessverre et så vanskelig datasystem, at personalsjefen har sagt nei til lønssforskudd.

Skrevet

Hvis man har et skikkelig budsjett og legger til side årsforbruket/12 hver mnd så har man til alle faste utgifter. Skulle det dukke opp noe uforutsett er det kjekt å ha en liten slant i bakhånd utenom denne kontoen. Har all forståelse for at ikke alle har denne slanten da.

Eg har ikkje mulighet til det dessverre :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...