Gå til innhold

Åpne en banan - hvilken ende?

Anbefalte innlegg

Gjest Bananspiser
Skrevet

Min kollega er av typen som legger seg opp i alt og hun blir helt sprø av at jeg åpner bananen i feil ende.

Jeg trodde jeg åpnet den som de fleste andre. I den endene det er noe å holde i, knekker til, vips åpen.

Dette er visst helt feil, man skal plukke og åpne ved dusken, i andre enden.

Er jeg virkelig så annerledes?

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• kaffepiken

4

• Lillemus

3

• flisa

2

• carmela

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

What? Nei, det finnes bare en ende å åpne bananen. Der håndtaket sitter.

tzatziki1365380058
Skrevet

Du har naturligvis helt rett! Denne dama kan ikke åpne bananer, sånn er det bare.

Skrevet

For det første, ikke bry deg om slike kollegaer med hang-ups. Dessuten er det du som er mest normal ;)

Skrevet

Himmel, den kollegaen din har for lite å gjøre....

Skrevet

Selvfølgelig skal bananen åpnes den enden den har hengt fast i klasen med, nemlig den enden med den lille "knekken". Det er du som gjør det riktig.

Hvordan i all verden får hun åpnet den i den andre enden uten å bruke kniv?

Skrevet

Selvfølgelig skal bananen åpnes den enden den har hengt fast i klasen med, nemlig den enden med den lille "knekken". Det er du som gjør det riktig.

Hvordan i all verden får hun åpnet den i den andre enden uten å bruke kniv?

Skrevet

En åpner selvfølgelig banana der hvor tuten er:-)

Og må de som måtte mene noe annet brenne i helvete til evig tid!

Skrevet

Jeg åpner bananen ved "pinnen" der den var grodd fast, akkurat som deg. Men jeg legger meg ikke opp i hvordan andre åpner sine bananer...

Skrevet

Jeg gjør akkurat som du gjør, men har sett folk gjøre det motsatt og.

Skrevet

Jeg gjør som du gjør - mannen min gjør som kollegaen din gjør. Og han mener det er den KORREKTE måten å åpne en banan på!

Han har en eller annen forklaring, og at i forhold ti hvordan bananen vokser, så er det den riktigste måten, hvis en skulle plukke den ute i naturen....Veldig saklig.... :-P

Skrevet

Jeg gjør som deg, det er jo der det er noe å holde i når man knekker den av. Det er mer klundrete å åpne i den andre enden.

Men når noen henger seg opp i det så sier jo det veldig mye om denne personen. H*n burde kanskje ha blitt lagt inn:-)

Gjest heidi hårfagre
Skrevet

Jeg åpner i den enden som det er stilk. Hvis hun bryr seg hvilken ende DU åpner i så send henne til psykolog, hun kan umulig være frisk.

Skrevet

og jeg har en mann som smører på smør / pålegg på feil side av knekkebrødet. Han mener jeg bruker feil side selvsagt...

(jeg smører på framsida, den siden med hullene og drysset som skiller utseende mellom de ulike typene...)

Gjest santa barbara
Skrevet

og jeg har en mann som smører på smør / pålegg på feil side av knekkebrødet. Han mener jeg bruker feil side selvsagt...

(jeg smører på framsida, den siden med hullene og drysset som skiller utseende mellom de ulike typene...)

Smøret skal selvsagt på motsatt side av drysset og hullene.

Skrevet

Smør/pålegg skal på den flateste siden, ellers kveles jo den deilige smaken av frøene! ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...