carmela Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Ok, jeg skjønner at jeg er ganske alene om å åpne bananen i samme ende som kollegaen din.. Har aldri tenkt over hvordan andre gjør det, men nå begynner jeg å føle meg ganske annerledes.. ;o))) Til dere som lurer på om det lar seg gjøre uten kniv: Ja, det gjør det. Man setter neglen inntil og så må man knekke av tuppen ganske bestemt. Når jeg knekker bananen av i andre enden blir jo banankjøttet most til pure i den enden og det syns jeg er en udelikat konsistens. *en anelse selvhøytidelig* *kremt* Bananen blir IKKE most til pure om man åpner den på riktig måte - man må grave tommel-neglen sin litt inn i skallet før man knekker av tuppen! 0 Siter
Velouria Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Igjen registrerer jeg at jeg gjør motsatt av flertallet - jeg smører på oppsiden, den uten hull. Jeg gjør som deg både med knekkebrød og bananer. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg gjør som deg både med knekkebrød og bananer. Godt vi er flere avvikere, felles skjebne, felles trøst ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.