Gå til innhold

Kattunge ønskes nå, men det var vanskelig gitt.

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp til å finne en kattunge nå?
Skrevet

Nå har jeg sett på finn og andre steder på nettet, men det finnes ikke en kattunge i nærheten hvor jeg bor.

Er det mulig sier jeg bare. Katter vrimler det jo av, bare ikke når man skal ha det selv.

Jeg vet det ikke er sesongen for det, men det et alltid noen katter som får unger til alle årstider, men det er alt for langt unna.

Jeg må ha en kattunge, ikke en voksen katt som kommer fra omplassering. Det går ikke.

Helst en langhåret, men det er ikke et must.

Er det noen der ute som vet om sider hvor de gir bort kattunger.Sider som jeg ikke har oppdaget?

Noen som er spesiellt interessert i katter kanskje og som vet om noen som...osv.

Område: Vestfold, Buskerud og omegn.

Neier pent hvis noen gidder.

Skrevet

Kattene får som regel alltid unger i sommerhalvåret. Ønsker du en kattunge på 2-3 måneder, er det derfor ikke rette tiden.

Det fleste steder finnes det kattegrupper som omplasserer katter som er kommet på avveier, eller som eieren ikke kan ha lenger.

Skrevet

Jeg har en katt som har fått kattunger, men de er ikke klare for levering før om 6 uker. Langhårete. Bor i Akershus.

Skrevet

Jeg har en katt som har fått kattunger, men de er ikke klare for levering før om 6 uker. Langhårete. Bor i Akershus.

Jeg vet dette ikke er noe kontaktsted, men håper webmaster ser mellom fingrene på en slik sak.

Hvis jeg nå ikke finner en katt innen den tid. Kan jeg nå deg på en mailadresse?

Hvilken farge har mor og far til dine kommende kattunger?

Skrevet

Jeg vet dette ikke er noe kontaktsted, men håper webmaster ser mellom fingrene på en slik sak.

Hvis jeg nå ikke finner en katt innen den tid. Kan jeg nå deg på en mailadresse?

Hvilken farge har mor og far til dine kommende kattunger?

De er sorte og hvitflekkete - og gratis :-)

Mailadr. [email protected]

Skrevet

Hei igjen du. Neier.

Tatt vare på mailadressen din, så da får vi bare vente og se, hvis jeg da ikke finner noen i mellomtiden.

Klemz.

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei igjen tusseline.

Ville bare si ifra at jeg har fått meg kattunge :-) Skriver det like gjerne her, så ser du det i svar til deg.

Skrevet

Hei igjen tusseline.

Ville bare si ifra at jeg har fått meg kattunge :-) Skriver det like gjerne her, så ser du det i svar til deg.

Ok :-)

Lykke til!

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei igjen tusseline.

Nå er siste lillepusen ute av huset. Det blir litt rart, men også godt for meg og pusen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...