Gå til innhold

Gran Canaria eller Tenerife ?

Anbefalte innlegg

Gjest Bulideisan
Skrevet

ARGUINEGUIN eller PLAYA DE LAS AMERICAS

Vil dit det er mest solsikkert.

Skal dit etter påske.

Noen med erfaring ?

Skrevet

Playa De Las Americas!

Er ikke sikker på hvor det er mest solsikkert, jeg tror ikke det er den helt store forskjellen. Jeg vet at Puerto Rico på Gran Canaria er det mest "solsikre" stedet på Kanariøyene.

Men når det gjelder øyvalg, er jeg ikke i tvil! Jeg har vært på begge, og kommer nok aldri til Gran Canaria mer. Tenerife har mye mer å by på, f.eks. Pico del Teide (fjellet) - og stranda som er mye bedre - synes jeg.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Playa De Las Americas!

Er ikke sikker på hvor det er mest solsikkert, jeg tror ikke det er den helt store forskjellen. Jeg vet at Puerto Rico på Gran Canaria er det mest "solsikre" stedet på Kanariøyene.

Men når det gjelder øyvalg, er jeg ikke i tvil! Jeg har vært på begge, og kommer nok aldri til Gran Canaria mer. Tenerife har mye mer å by på, f.eks. Pico del Teide (fjellet) - og stranda som er mye bedre - synes jeg.

Jeg er helt enig med deg, jeg foretrekker også Tenerife fremfor Gran Canaria.

Skrevet

Har aldri vært på Gran Canaria, men har hørt det skal være mer solsikkert der. Har vært på Tenerife og Playa de Las Americas, Fañabé. Helt nydelig. Skal garantert reise dit igjen.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, jeg foretrekker også Tenerife fremfor Gran Canaria.

jeg var på Tenerife, Puerto de la cruz, det var kjempebra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...