Gå til innhold

Hvor lenge kan min fastlege sette inn vikar i sitt sted?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt samme fastlege siden ordningen startet. I perioden har jeg oppnådd å møte henne 1 gang, jeg er desto bedre kjent med hennes etterhvert 5 vikarer Hvor legen kan legen værer borte sammenhengende? Husker ikke hele historikken, men legen hadde svangerskapspermisjon i 2005, deretter permisjon for spesialsisering i 2006. Lgen er nå tilbake i jobb, hun er tilgjengelig hele 8 timer i uken for sine ca 1400 pasienter. Sånn jeg ser det er det legen som nå velger min fastlege og ikke meg. Har ikke legen noen plikter i forholdt til pasientene? Kan de glimre med sitt fravær i årvis, uten at noen reagerer? Jeg har aldri hatt så mange forskjellige leger, som etter at jeg fikk såkalt fastlege. Kan du gi noe svar?

hidi, the scorpion
Skrevet

jeg aner ikke om det lovlig eller på kanten, men det høres jo fryktelig trasig ut for deg som pasient!

Tror jeg hadde vurdert å bytte fastlege. Ingenting er verre enn å måtte forholde seg til nye leger hele tiden...

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...