Gå til innhold

Opplevelsesgave til kjæresten

Anbefalte innlegg

sunnie1365380407

Hei, trenger litt hjelp her.. Har lyst å gi kjæresten en minnerik bursdag og vil at vi to skal finne på noe morsomt sammen..

I fjor arrangerte jeg først museumsbesøk, deretter øl på Akerbrygge før vi gikk å spiste en deilig middag på restaurant, natten overnattet vi på hotell, og spiste god hotellfrokost før vi dro hjem... Var super-vellykket!!

Kunne tenke meg noe tilsvarende, men ikke akkurat det samme... Har dere noen gode forslag?

Vi bor i Oslo forresten.

Har lyst til å overraske ham skikkelig :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/268023-opplevelsesgave-til-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er nå i vinter foreslår jeg :

- skitur i marka med medbrakt toddy

- etterfulgt av bading og badstue pluss eventuell felles spa-behandling

- middag

F.eks. Rica Holmenkollen har flott skiterreng utenfor døra, SPA med basseng og nydelig mat og utsikt i restaurantene.

sunnie1365380407

Hvis det er nå i vinter foreslår jeg :

- skitur i marka med medbrakt toddy

- etterfulgt av bading og badstue pluss eventuell felles spa-behandling

- middag

F.eks. Rica Holmenkollen har flott skiterreng utenfor døra, SPA med basseng og nydelig mat og utsikt i restaurantene.

Åh, det hørtes koselig ut...

• 9 år senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...