Gjest Lesla Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article912281.ece Dette har jeg også ment lege. Håper folk tar til vett og ikke venter for lenge. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja, det er lett å "ta til vett" når det allerede er for sent. Idiot. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Men altså..Det var jo bare en dude som synset. Jeg har hørt mange som har synset det helt motsatte også. Har ingen særlig mening på temaet selv, ville bare kommentere at det så på innlegget ditt ut som om du hadde revolusjonerende info & fakta. Og det hadde du jo ikke. ;-) 0 Siter
Gjest Lesla Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Men altså..Det var jo bare en dude som synset. Jeg har hørt mange som har synset det helt motsatte også. Har ingen særlig mening på temaet selv, ville bare kommentere at det så på innlegget ditt ut som om du hadde revolusjonerende info & fakta. Og det hadde du jo ikke. ;-) Trenger vel ikke skrive mere enn det professoren skriver. Unødvendig med smør på flesk vet du. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det er jeg hjertens enig i! I dag er folk ungdommer til de runder 40, enkelte er patatisk redde for ansvar. Rent biologisk er 20-årene perfekt, overskuddsmessig også. Fikk selv mine to fra 23 til 28. Men det bør gjøre visse tiltak for å lette situasjonen til unge studenter med barn. Det er ikke optimalt at presset (både økonomisk, og tidsmessig) er så stort, at alt skal skje samtidig i livet. Det må bli lettere for unge fedre å trå til (økonomi) og for unge mødre å vie seg til det barnet hun har født til verden . ikke sette det vekk i barnehagen så snart det runder halvåret. Hverken eller - halvveis innsats både til studier, partner og barn- er en dårlig løsning som mange desverre havner på fordi de lever en for presset situasjon. Jeg endte med å utsette utdanningene til minstejenta var to år, det er ikke mange som hadde hatt is nok i magen til det i en verden der prestasjoner og penger betyr såppas mye for de fleste. 0 Siter
Gjest enough with the pressure already Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Synes det er unødvendig mye hysteri om dette. Så lenge folk skjønner at det ikke er lett å få barn etter fylte 35 må folk selv få velge når de vil ha barn. Ingen har godt av å tvinge på barn på folk som ikke føler de takler det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Trenger vel ikke skrive mere enn det professoren skriver. Unødvendig med smør på flesk vet du. Men det er jo tusen argumenter for å få dem seint også. Det der beviste liksom ingen ting. Bare en mann som synsa, som sagt. Mener nå jeg. Jeg er ikke imponert. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja, det er lett å "ta til vett" når det allerede er for sent. Idiot. Hvem kaller du idiot? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvem kaller du idiot? Trådstarteren, vel. 0 Siter
Gjest litt irritert nå....... Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Litt frekt det du sier egentlig....! Tenker du i det hele tatt på dem som faktisk ikke kan få barn, og har prøvd siden de var i 20 årene...???!?!?!? 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Litt frekt det du sier egentlig....! Tenker du i det hele tatt på dem som faktisk ikke kan få barn, og har prøvd siden de var i 20 årene...???!?!?!? hu sier jo hu bare er enig i det professoren sier da. Må vel få lov til det.. 0 Siter
Gjest litt irritert nå....... Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 hu sier jo hu bare er enig i det professoren sier da. Må vel få lov til det.. Joda - og jeg må få si det jeg mener...... 0 Siter
hulkert Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Når du selv velger å bli gravid, er det da for å opprettholde den norske befolkningen? Det må da være et bedre utgangspunkt å få barn når man ønsker å få det.. Ellers er det jo greit at vi blir advart om at hvis vi venter for lenge, kan det bli for sent. Dessuten er vel de fleste enige i at man bør vel kanskje gjør seg noenlunde ferdig før man når førtiåra? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 hu sier jo hu bare er enig i det professoren sier da. Må vel få lov til det.. Ja men ho sier og at "folk må ta til vett" ;-) Og det kan jo virke sårende på de som har rpøvd siden begynnelsen av 20-åra men ikke fått det til! 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Ja men ho sier og at "folk må ta til vett" ;-) Og det kan jo virke sårende på de som har rpøvd siden begynnelsen av 20-åra men ikke fått det til! men kanskje ikke de hun snakket om.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 men kanskje ikke de hun snakket om.. Hun får det nå sannelig til å høres ut som om vi som ikke har fått unger før vi er 30 er vettlause. 0 Siter
meg__123! Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hun får det nå sannelig til å høres ut som om vi som ikke har fått unger før vi er 30 er vettlause. ok.. tok meg ikke nær av det jeg men.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Slike uttalelser gjør bare at unge mennesker blir stressa mht det å få barn. Sånn bør det ikke være. Vi må selv kjenne etter når det føles riktig for oss å prøve å bli gravide. Det hadde muligens vært bedre å bruke energi på å gjøre det enklere/billigere med prøverør og/eller adopsjon. 0 Siter
Nellie Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Trådstarteren, vel. Trådstarter er jo forøvrig temmelig lett gjenkjennelig... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 ok.. tok meg ikke nær av det jeg men.. H*n kunne kanskje formulert seg litt annerledes, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.