laguna1365380434 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Er det noen som kan anbefale en god epilator? Jeg har sost bort den gamle, og har lyst på ny, sånn før bikinisesongen.(Selvom den ser ut til å være langt unna!;-)) Hvilken ville dere kjøpt? :-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Fikk en Braun av elsklingen min i fjor, den er bra 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Mulig jeg gjør ting feil, altså, men jeg får da aldri leggene glatte med epilator! Synes jeg går over samme flekken i en evighet, men likevel har jeg stubber og småhår som står igjen. Er det noen lure triks jeg må ikke vet om, eller? Maskina er helt ny og veldig bra, så det er ikke den det er noe galt med. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Fikk en Braun av elsklingen min i fjor, den er bra Kult! Notert. Dyr? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Mulig jeg gjør ting feil, altså, men jeg får da aldri leggene glatte med epilator! Synes jeg går over samme flekken i en evighet, men likevel har jeg stubber og småhår som står igjen. Er det noen lure triks jeg må ikke vet om, eller? Maskina er helt ny og veldig bra, så det er ikke den det er noe galt med. Vel, jeg pleier å kjøre over med epilator sånn hver fjortende dag om sommeren, men jeg barberer for det, sånn for at det skal være helt silkemykt. Jeg tror det er mere for at det skal være mindre & sjeldnere jobb med shaving, ikke for å erstatte det helt. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Vel, jeg pleier å kjøre over med epilator sånn hver fjortende dag om sommeren, men jeg barberer for det, sånn for at det skal være helt silkemykt. Jeg tror det er mere for at det skal være mindre & sjeldnere jobb med shaving, ikke for å erstatte det helt. :-) Litt sånn som at man ikke kan slutte å bruke balsam, selvom man har kjøpt en fin hårkur. Sånn på et vis. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Vel, jeg pleier å kjøre over med epilator sånn hver fjortende dag om sommeren, men jeg barberer for det, sånn for at det skal være helt silkemykt. Jeg tror det er mere for at det skal være mindre & sjeldnere jobb med shaving, ikke for å erstatte det helt. :-) Jammen det var jo for å -slippe- å barbere at jeg kjøpte den hersens epilatoren in the first place. Heldigvis var det en sånn som det gikk an å skifte hode på, slik at den fungerer som en barbermaskin/trimmer også. Så var det ikke helt bortkastede penger. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Litt sånn som at man ikke kan slutte å bruke balsam, selvom man har kjøpt en fin hårkur. Sånn på et vis. :-) Man skal jo bruke balsam selv om man bruker hårkur, dah! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Man skal jo bruke balsam selv om man bruker hårkur, dah! Just det:-) Og litt same shit med epilator versus shaving. Det er MYE lettere å daglig holde bena strandpene med barberhøvel om man gidder å epilere sånn hver 14 dag til hver tredje uke. Men hva slags har du kjøpt da? :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Just det:-) Og litt same shit med epilator versus shaving. Det er MYE lettere å daglig holde bena strandpene med barberhøvel om man gidder å epilere sånn hver 14 dag til hver tredje uke. Men hva slags har du kjøpt da? :-) Braun Silkepil. Men jeg setter ikke likhetstegn mellom hårkur/balsam og epilator/barbering, altså! 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Kult! Notert. Dyr? :-) Tror den kostet rundt 700 for en sånn "startpakke". Epilatoren med et grafsehode, et ekstra skjærehode (mindre grafsere for skånsommere behandling for nybegynnere) og en "ispose". Har sett dem rimeligere etterpå, og da gjerne med bare epilatoren. Kjenner flere med Braun, fornøyde de og 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Nå som sommeren snart er her...? Har du sett ut av vinduet ditt i det siste, eller? *gretten* 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Å for en fantastisk overskrift! Sukk Stadig en dag nærmere sommeren... 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg lurte nesten på om du skulle skrive om krokus eller noe slikt;-) Husker en avis i fjor dro til en stor artikkel om at "nå er det på tide å anskaffe løkplanter i krukke og sette på trappa", og så var det 15 kuldegrader ute...;-) Lurer på om de da bare hadde stet på kalenderen og ikke på gradstokken:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Braun Silkepil. Men jeg setter ikke likhetstegn mellom hårkur/balsam og epilator/barbering, altså! Næh, den var kanskje litt søkt..Men jeg mangla noe til å illustrere hva jeg mente..;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Nå som sommeren snart er her...? Har du sett ut av vinduet ditt i det siste, eller? *gretten* Hehe, jupp..Men det er lov å dagdrømme for det. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Å for en fantastisk overskrift! Sukk Stadig en dag nærmere sommeren... Nemlig! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Jeg lurte nesten på om du skulle skrive om krokus eller noe slikt;-) Husker en avis i fjor dro til en stor artikkel om at "nå er det på tide å anskaffe løkplanter i krukke og sette på trappa", og så var det 15 kuldegrader ute...;-) Lurer på om de da bare hadde stet på kalenderen og ikke på gradstokken:-) Hehe... Det er lov å dagdrømme:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.