Gå til innhold

Nå som sommeren snart er her! ;-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en god epilator? Jeg har sost bort den gamle, og har lyst på ny, sånn før bikinisesongen.(Selvom den ser ut til å være langt unna!;-))

Hvilken ville dere kjøpt?

:-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Fikk en Braun av elsklingen min i fjor, den er bra :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mulig jeg gjør ting feil, altså, men jeg får da aldri leggene glatte med epilator! Synes jeg går over samme flekken i en evighet, men likevel har jeg stubber og småhår som står igjen.

Er det noen lure triks jeg må ikke vet om, eller? Maskina er helt ny og veldig bra, så det er ikke den det er noe galt med.

laguna1365380434
Skrevet

Fikk en Braun av elsklingen min i fjor, den er bra :)

Kult! Notert. Dyr? :-)

laguna1365380434
Skrevet

Mulig jeg gjør ting feil, altså, men jeg får da aldri leggene glatte med epilator! Synes jeg går over samme flekken i en evighet, men likevel har jeg stubber og småhår som står igjen.

Er det noen lure triks jeg må ikke vet om, eller? Maskina er helt ny og veldig bra, så det er ikke den det er noe galt med.

Vel, jeg pleier å kjøre over med epilator sånn hver fjortende dag om sommeren, men jeg barberer for det, sånn for at det skal være helt silkemykt.

Jeg tror det er mere for at det skal være mindre & sjeldnere jobb med shaving, ikke for å erstatte det helt.

laguna1365380434
Skrevet

Vel, jeg pleier å kjøre over med epilator sånn hver fjortende dag om sommeren, men jeg barberer for det, sånn for at det skal være helt silkemykt.

Jeg tror det er mere for at det skal være mindre & sjeldnere jobb med shaving, ikke for å erstatte det helt.

Litt sånn som at man ikke kan slutte å bruke balsam, selvom man har kjøpt en fin hårkur. Sånn på et vis.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jammen det var jo for å -slippe- å barbere at jeg kjøpte den hersens epilatoren in the first place. Heldigvis var det en sånn som det gikk an å skifte hode på, slik at den fungerer som en barbermaskin/trimmer også. Så var det ikke helt bortkastede penger. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Litt sånn som at man ikke kan slutte å bruke balsam, selvom man har kjøpt en fin hårkur. Sånn på et vis.

Man skal jo bruke balsam selv om man bruker hårkur, dah! :)

laguna1365380434
Skrevet

Man skal jo bruke balsam selv om man bruker hårkur, dah! :)

Just det:-) Og litt same shit med epilator versus shaving. Det er MYE lettere å daglig holde bena strandpene med barberhøvel om man gidder å epilere sånn hver 14 dag til hver tredje uke.

Men hva slags har du kjøpt da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Just det:-) Og litt same shit med epilator versus shaving. Det er MYE lettere å daglig holde bena strandpene med barberhøvel om man gidder å epilere sånn hver 14 dag til hver tredje uke.

Men hva slags har du kjøpt da?

Braun Silkepil. Men jeg setter ikke likhetstegn mellom hårkur/balsam og epilator/barbering, altså! :)

Gjest Pontiac
Skrevet

Kult! Notert. Dyr? :-)

Tror den kostet rundt 700 for en sånn "startpakke".

Epilatoren med et grafsehode, et ekstra skjærehode (mindre grafsere for skånsommere behandling for nybegynnere) og en "ispose".

Har sett dem rimeligere etterpå, og da gjerne med bare epilatoren.

Kjenner flere med Braun, fornøyde de og :)

Skrevet

Nå som sommeren snart er her...? Har du sett ut av vinduet ditt i det siste, eller? *gretten*

Gjest girasol
Skrevet

Å for en fantastisk overskrift! Sukk :) Stadig en dag nærmere sommeren...

Skrevet

Jeg lurte nesten på om du skulle skrive om krokus eller noe slikt;-)

Husker en avis i fjor dro til en stor artikkel om at "nå er det på tide å anskaffe løkplanter i krukke og sette på trappa", og så var det 15 kuldegrader ute...;-) Lurer på om de da bare hadde stet på kalenderen og ikke på gradstokken:-)

laguna1365380434
Skrevet

Braun Silkepil. Men jeg setter ikke likhetstegn mellom hårkur/balsam og epilator/barbering, altså! :)

Næh, den var kanskje litt søkt..Men jeg mangla noe til å illustrere hva jeg mente..;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nå som sommeren snart er her...? Har du sett ut av vinduet ditt i det siste, eller? *gretten*

Hehe, jupp..Men det er lov å dagdrømme for det.

laguna1365380434
Skrevet

Å for en fantastisk overskrift! Sukk :) Stadig en dag nærmere sommeren...

Nemlig! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg lurte nesten på om du skulle skrive om krokus eller noe slikt;-)

Husker en avis i fjor dro til en stor artikkel om at "nå er det på tide å anskaffe løkplanter i krukke og sette på trappa", og så var det 15 kuldegrader ute...;-) Lurer på om de da bare hadde stet på kalenderen og ikke på gradstokken:-)

Hehe... Det er lov å dagdrømme:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...