Gå til innhold

Solarium

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lys hud og nesten ikke solt meg de 10 siste årene. Var i solarium idag og lå 10,5 minutter, da har jeg økt tiden med 2 minutter siden sist gang (slutten av desember). Det gikk helt fint, ble ikke rød i det hele tatt, og viser ikke noe spesielt heller. Hva tror dere? Kan jeg øke det så mye som til 15 minutter i neste uke? Eller er det farlig mye?

Skrevet

15 min går fint ja.. :)

Takk ;) Da prøver jeg det! Nå skal jeg endelig bli brun (slik som for 10 år siden!) ;)))

Gjest Princess Peach
Skrevet

Takk ;) Da prøver jeg det! Nå skal jeg endelig bli brun (slik som for 10 år siden!) ;)))

Du er vel svart- og hvitstripet du? Solsikkefrøet altså. ;)

Skrevet

Du er vel svart- og hvitstripet du? Solsikkefrøet altså. ;)

*lol* ;)

Skrevet

hehe skulle gjerne tatt sol jeg også, men er så dyrt syns jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...