Gå til innhold

Vinterferie?

Gjest uvitende folkeslag

Anbefalte innlegg

Gjest uvitende folkeslag
Skrevet

..eh, er vinterferien OVER nå, eller BEGYNNER den nå?

Skrevet

Kommer an på hvor i landet du er. Her i Aust-Agder (og i Torndheim?) begynte den på fredag, men østlandsområdet er vel ferdig, trur eg.

Skrevet

Kommer an på hvor i landet du er. Her i Aust-Agder (og i Torndheim?) begynte den på fredag, men østlandsområdet er vel ferdig, trur eg.

Trondheim, ja. *hater knote-tastaturet på laptopen*

Skrevet

Den er over her jeg bor, men jeg vet at den begynner i bl.a. Bergen.

Skrevet

Buskerud starter i dag.

Skrevet

Den er over her jeg bor, men jeg vet at den begynner i bl.a. Bergen.

Me er nett begynt på vinterferie her hos oss :-D

Skrevet

Me er nett begynt på vinterferie her hos oss :-D

Heldiggris. Jeg får trøste meg med at det er godt for alt som er unnagjort *knurr*

Skrevet

Heldiggris. Jeg får trøste meg med at det er godt for alt som er unnagjort *knurr*

Men når dåke hadde vinterferie forrige veke hadde ikkje me det ;-)

Skrevet

Trondheim, ja. *hater knote-tastaturet på laptopen*

Kjøp et eksternt (og kanskje også ergonomisk) tastatur og plugg inn, så blir det bedre å skrive :)

Gjest girasol
Skrevet

Her i Midt-Norge begynner den nå :) På Østlandet vet jeg de hadde vinterferie forrige uke ihvertfal!...

Skrevet

Begge deler, noen er ferdig og andre begynner. For min del har jeg nettopp tilbakelagt ei uke til fjells med mange flotte skuturer, Kaldt i år, men silkeføre og nydelig natur gjorde virkelig godt for kropp og sjel, har ladet batteriene:-)

Skrevet

Vi startet nå, hadde ønsket det var omvendt nå da vi får ferien spolert av influensa vi som skulle på skitur :(

Skrevet

Men når dåke hadde vinterferie forrige veke hadde ikkje me det ;-)

Selvsagt. Men den er over og glemt.

Skrevet

Noen steder er den over, andre steder starter den.

Vi startet i dag :)

Skrevet

Kjøp et eksternt (og kanskje også ergonomisk) tastatur og plugg inn, så blir det bedre å skrive :)

Har det (og tegnebrett i stedet for den håpløse touchpaden), men akkurat da satt jeg ikke ved skrivebordet. ;)

ylvali1365381015
Skrevet

Noen steder er den over, andre steder starter den.

Vi startet i dag :)

Yezz, we did-i-oh! :-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...