Gå til innhold

Vinterferie?

Gjest uvitende folkeslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det (og tegnebrett i stedet for den håpløse touchpaden), men akkurat da satt jeg ikke ved skrivebordet. ;)

Jeg har mus istedetfor touchpad'en, men har lyst på tegnebrett også :)

Skrevet

Jeg har mus istedetfor touchpad'en, men har lyst på tegnebrett også :)

Beste investeringen jeg har gjort, datamessig (sånn bortsett fra selve maskinen, da..).

Skrevet

Beste investeringen jeg har gjort, datamessig (sånn bortsett fra selve maskinen, da..).

Hvilken type har du?

De jeg har sett litt på er Wacom-modeller til under tusenlappen på komplett.no (tre ulike typer).

Skrevet

Heldigvis er den over og etter ei uke men endel masing fra minstemann er jeg sliten. Utrolig kjedelig når han ikke skal på skolen og kjeder seg fordi han er forlite ute.

Skrevet

Hvilken type har du?

De jeg har sett litt på er Wacom-modeller til under tusenlappen på komplett.no (tre ulike typer).

Har et Wacom Graphire2 her hjemme og et nyere, Graphire4, på jobben. Kjøpte det nyeste via pixmania, det var nesten halve prisen av hva jeg hadde måttet betale over disk (underkant av tusen kroner).

Skrevet

Har et Wacom Graphire2 her hjemme og et nyere, Graphire4, på jobben. Kjøpte det nyeste via pixmania, det var nesten halve prisen av hva jeg hadde måttet betale over disk (underkant av tusen kroner).

Ser at det er ulike varianter av Graphire4, men da er det vel primært ulik størrelse på brettet.

Tror du dette kan være et godt kjøp?

http://www.pixmania.com/no/no/252116/art/wacom/pen-tablet-graphire4-clas.html

Skrevet

Ser at det er ulike varianter av Graphire4, men da er det vel primært ulik størrelse på brettet.

Tror du dette kan være et godt kjøp?

http://www.pixmania.com/no/no/252116/art/wacom/pen-tablet-graphire4-clas.html

Det ser ut som det jeg kjøpte, ut fra bilde og beskrivelse. Størrelsesmessig er det helt topp, man trenger ikke store bevegelsesflata (og jeg bruker det til grafikk i tillegg til som muse-erstatter). Tommel opp fra meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...