Gå til innhold

Ånei

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

God bedring! Har du engangshansker og kanskje en flaske håndsprit? Legg et plastlaken i senga hans (oppe).

Jeg har hansker ja, så jeg prøver og bruke de. Nå har sambo vasket for det meste da, og han har heldigvis ikke kastet opp etter at sambo reiste på jobb.

Han er i litt bedre form nå heldigvis, så kanskje det er over for denne gang?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• hare1365380455

3

• pekkaline

3

• bouenas

3

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Jeg har hansker ja, så jeg prøver og bruke de. Nå har sambo vasket for det meste da, og han har heldigvis ikke kastet opp etter at sambo reiste på jobb.

Han er i litt bedre form nå heldigvis, så kanskje det er over for denne gang?

Du får håpe det. Da jeg var syk varte det en dag (oppkast kun en halv dag).

Gjest Shira12
Skrevet

Du får håpe det. Da jeg var syk varte det en dag (oppkast kun en halv dag).

Jeg bestilt flybilletter til Oslo i dag, satser på at jeg ikke får det.

For det som er så dumt om jeg blir smittet, er at jeg bruker mye lengre tid på og komme meg igjen.

Skrevet

guri så kjedelig! Her gjelder det å vaske hender og toalettskåla ofte.... Håper du unnslipper da!

Gjest Shira12
Skrevet

guri så kjedelig! Her gjelder det å vaske hender og toalettskåla ofte.... Håper du unnslipper da!

Jeg er blitt rene vaskekona her du, badet omtrent skinner ;o)

Jeg håper jeg slipper unna ja, eller det er greitt nok om jeg får det, men jeg vil helst ha det senere (om jeg får det) når jeg er ferdig med de tingene jeg må gjøre. *krysser fingrene*

Skrevet

Jeg er blitt rene vaskekona her du, badet omtrent skinner ;o)

Jeg håper jeg slipper unna ja, eller det er greitt nok om jeg får det, men jeg vil helst ha det senere (om jeg får det) når jeg er ferdig med de tingene jeg må gjøre. *krysser fingrene*

Kan du ta litt idoform disse dagene for å holde det stabilt kanskje? Ville spurt på apoteket jeg...

Gjest Shira12
Skrevet

Kan du ta litt idoform disse dagene for å holde det stabilt kanskje? Ville spurt på apoteket jeg...

Idoform virker ikke på meg, jeg må ha sterke skyts i form av levendes tarmbakterier. Idoform er døde bakterier.

Jeg kan spise det, jeg er faktisk ikke helt sikker om jeg har flere igjen. Apoteket er lite vits i og spørre her, jeg kan mer om dette enn dem :o)

Jeg forebygger litt nå ved at jeg spiser lett mat, har også økt medisinene mine som jeg bruker for tarmene.

Kanskje slipper jeg unna også, jeg ser litt mer optimistisk på det nå. Guttungen kaster ikke opp lengre, men er fryktelig slapp.

Skrevet

Håper det går bra. Vask med klorin hele tida og ingen klem og kos.

Så slem er jeg ved omgangssyke men jeg klarer ikke uker med diare i etterkant. Spy er helt greit.

Skrevet

Idoform virker ikke på meg, jeg må ha sterke skyts i form av levendes tarmbakterier. Idoform er døde bakterier.

Jeg kan spise det, jeg er faktisk ikke helt sikker om jeg har flere igjen. Apoteket er lite vits i og spørre her, jeg kan mer om dette enn dem :o)

Jeg forebygger litt nå ved at jeg spiser lett mat, har også økt medisinene mine som jeg bruker for tarmene.

Kanskje slipper jeg unna også, jeg ser litt mer optimistisk på det nå. Guttungen kaster ikke opp lengre, men er fryktelig slapp.

Jaja, jeg håper det går fint!!

Du har greie på dette ja :)

Gjest Shira12
Skrevet

Jaja, jeg håper det går fint!!

Du har greie på dette ja :)

Når man først blir syk, så finner man all den infoen man kan om hvordan bli bedre :o)

Skrevet

Kan ikke gi deg noen råd. Vi er inne i andre runde her i huset :-(

Det begynte på onsdag med at gutten kastet opp 3 ganger og minstejenta ei gang. Så var alle friske (men hjemme fra skole og bhg) torsdag, så feber på minstejenta fredag. I går lå jeg strak ut og spøy.

Så - for en halvtime siden kastet gutten opp igjen!!! Utover hele senga, madrass, dyne og pute....

Og vi skal egentlig reise til Vestlandet i morgen, Skulle ha reist i går....

For noe drit!

Det der høres ut som noe langvarig dritt vi hadde i hus i 2004. Av og på tre ganger på en uke for jenta i flokken.

Helt grusomt!

Er det det som er noroviruset kanskje?

Gjest Shira12
Skrevet

Håper det går bra. Vask med klorin hele tida og ingen klem og kos.

Så slem er jeg ved omgangssyke men jeg klarer ikke uker med diare i etterkant. Spy er helt greit.

Ikke mye kos å få fra meg heller nei. Det må bare bli slik.

Jeg takler dårlig og spy også jeg, men det er den diaren lenge etterpå som er verst.

Skrevet

God bedring til gutten.

Husk å ikke pille deg i nesen og å spise på fingrene dine. Ikke ta direkte på dørhandtak, ikke bruk samme handkle.

Kunne fortsatt i det uendelige her, er av den hysteriske sorten ;-)

Håper inderlig du unnslipper!

Skrevet

Ikke mye kos å få fra meg heller nei. Det må bare bli slik.

Jeg takler dårlig og spy også jeg, men det er den diaren lenge etterpå som er verst.

Jeg har faktisk ikke noe problem med det første. Det andre er som du sier marerittet.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har faktisk ikke noe problem med det første. Det andre er som du sier marerittet.

Jeg takler svært dårlig oppkast. Jeg får ikke puste, og tror rett og slett at jeg dør.

Vet at det høres helt teit ut, men slik er det bare. Men oppkastet går jo over, så sånn sett er diaren verst, den kan bli ganske så langdryg.

Gjest Shira12
Skrevet

God bedring til gutten.

Husk å ikke pille deg i nesen og å spise på fingrene dine. Ikke ta direkte på dørhandtak, ikke bruk samme handkle.

Kunne fortsatt i det uendelige her, er av den hysteriske sorten ;-)

Håper inderlig du unnslipper!

Jeg passer på de tingene du sier. Huff er hysterisk jeg også, men prøevr også at det ikke skal ta overhånd. Men lett, det er det ikke...

Gjest Shira12
Skrevet

Huff, nå kaster han opp igjen. Pokker også, virker som seige greier dette.

Jeg står 2 meter unna og ser på, stakkars vetle gutten min :-/

Skrevet

Huff, nå kaster han opp igjen. Pokker også, virker som seige greier dette.

Jeg står 2 meter unna og ser på, stakkars vetle gutten min :-/

Ta på deg gummihansker og vask med klorin og få ham til å gå i dusjen og vask alt tøyet hans.

Skrevet

Er det helt krise, så ta på munnbind - i tillegg til å vaske alt ofte, og gjerne bruke håndsprit. La ham bruke eget håndkle som ikke henger i nærheten av ditt...

Det er no' dritt det der, vi har hatt tre runder i vinter...

Gjest Shira12
Skrevet

Ta på deg gummihansker og vask med klorin og få ham til å gå i dusjen og vask alt tøyet hans.

Jeg ringte til sambo jeg, og beordret han hjem.

Men jeg må nok frem med klorinen ja, har også overflatesprit og håndsprit.

Sambo reiser tidligt i morgen, så jeg må ta det selv snart. Stakkars gutten kan jo ikke noe for at han spyr.

Dusje han var lurt, det skal vi gjøre når verste oppkastbyene har gitt seg. Han er flink da, kaster opp i bøtta og ingen andre steder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...