Gå til innhold

Ånei

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Er det helt krise, så ta på munnbind - i tillegg til å vaske alt ofte, og gjerne bruke håndsprit. La ham bruke eget håndkle som ikke henger i nærheten av ditt...

Det er no' dritt det der, vi har hatt tre runder i vinter...

Huff, dere har fått det kraftig.

Håndkleet mitt henger på andre siden av badet, høyt oppe.

Vaske ja, hendene mine er helt ødelagt nå. Og vaskemaskina den får kjørt seg.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

4

• hare1365380455

3

• pekkaline

3

• bouenas

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg bestilt flybilletter til Oslo i dag, satser på at jeg ikke får det.

For det som er så dumt om jeg blir smittet, er at jeg bruker mye lengre tid på og komme meg igjen.

Vær for all del obs på smittefaren etter symptomslutt. Det blir lite kos de neste par døgnene..

Skrevet

Jeg ringte til sambo jeg, og beordret han hjem.

Men jeg må nok frem med klorinen ja, har også overflatesprit og håndsprit.

Sambo reiser tidligt i morgen, så jeg må ta det selv snart. Stakkars gutten kan jo ikke noe for at han spyr.

Dusje han var lurt, det skal vi gjøre når verste oppkastbyene har gitt seg. Han er flink da, kaster opp i bøtta og ingen andre steder.

La han tømme bøtta sjøl da. Hold deg langt unna.

Han er sikkert bra i morra og så får vi håpe at du ikke er smittet.

Gjest Shira12
Skrevet

Vær for all del obs på smittefaren etter symptomslutt. Det blir lite kos de neste par døgnene..

Jeg er klar over smittefaren, 48 timer ikke sant?

Spyr han lenge, så ser jeg det an. Før jeg skal til Oslo, så skal jeg på lokalsykehuset her, så jeg får se det an først.

Og skulle han kaste opp så lenge at det er fare for at jeg får det, så kommer jeg til revurdere sterkt om jeg drar.

Gjest Shira12
Skrevet

La han tømme bøtta sjøl da. Hold deg langt unna.

Han er sikkert bra i morra og så får vi håpe at du ikke er smittet.

Han pleier og tømme selv, men nå var han så gåen at han ikke klarte å reise seg.

Jeg skal på røntgen på fredag, med da den fastinga først, så jeg har litt sånn småpanikk nå.

Menmen, det går nok bra, nå må jeg ikke bli for negativ her :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...