Debra-irl Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Har du sett den? Jeg så den nettopp og jeg snufset meg gjennom hele greia. Handler om "selvskapt" julefred ved ingenmannsland under 1 verdenskrig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Utrolig rørende og tankevekkende film:-) 0 Siter
Debra-irl Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Utrolig rørende og tankevekkende film:-) ENDELIG en som hadde sett den. Ingen andre jeg kjenner som har sett den, jeg så den alene i går og snufsa og snørra aleine. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 ENDELIG en som hadde sett den. Ingen andre jeg kjenner som har sett den, jeg så den alene i går og snufsa og snørra aleine. Denne har jeg lenge tenkt på å se, men den er jaggu glemt. Får sjekke den ut snart. 0 Siter
Debra-irl Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Denne har jeg lenge tenkt på å se, men den er jaggu glemt. Får sjekke den ut snart. Anbefales!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 ENDELIG en som hadde sett den. Ingen andre jeg kjenner som har sett den, jeg så den alene i går og snufsa og snørra aleine. Det er en film alle burde se, så jeg har anbefalt den til flere :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.