Gjest lumelia Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Var hos legen i forrige uke. han mente jeg hadde fått magekattar..skjønner det ikke helt, jeg er ung, ikke røyker eller drikker jeg kaffe..ikke jobber jeg, stresser mindre..hm hvordan kan jeg ha fått det?Jeg bekymrer meg mye, men er det allt? Og det gjør vondt langt bak i ryggen, bringa og lungene..men skjønner ikke at det skal være magen, får litt angst..knyter seg ekstra i brystet..slitsomt med så mye å tenke på.fikk syrenøytraliserende til å begynne med men føler de ikke hjelper stort.. melk hjelper litt..noen råd? ekkelt fordi jeg skjønner ikke at jeg ikke bare har vondt i magen...det gjør vondt i hele ryggen og allt.. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Sambo sliter med magekatarrer. Han røyker ikke, drikker svært lite kaffe, så det er tydelig at det er andre årsaker enn bare det, som gir utslag. Han har vondt i magen, men også ryggen og brystet. Han spiser yoghurt, syns det hjelper litt. Om du ikke blir bedre, så kan det hende at du trenger sterkere medisinering, så ta kontakt med legen. Lurer på om ikke dette ofte er arvelig jeg. Mange i hans familie som sliter med det. 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Sambo sliter med magekatarrer. Han røyker ikke, drikker svært lite kaffe, så det er tydelig at det er andre årsaker enn bare det, som gir utslag. Han har vondt i magen, men også ryggen og brystet. Han spiser yoghurt, syns det hjelper litt. Om du ikke blir bedre, så kan det hende at du trenger sterkere medisinering, så ta kontakt med legen. Lurer på om ikke dette ofte er arvelig jeg. Mange i hans familie som sliter med det. takk..ja det er nok noe med arv også..litt kjedelig da for jeg er bare 23..:-) grubler vel for mye hehe.. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 takk..ja det er nok noe med arv også..litt kjedelig da for jeg er bare 23..:-) grubler vel for mye hehe.. Han var bare 19 da han begynte og slite med magekatarr. Hold deg unna sterk mat og kaffe. Han liker fiskeboller i hvit saus når det er skikkelig ille. God bedring! ) 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Han var bare 19 da han begynte og slite med magekatarr. Hold deg unna sterk mat og kaffe. Han liker fiskeboller i hvit saus når det er skikkelig ille. God bedring! ) takker:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.