Gå til innhold

Voldtekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/02/25/493162.html

En behøver ikke lese engang for å forstå at dette er "våre nye landsmenn".

Få de som begår disse handlingene ut av Norge!! Ikke la de ødelegge landet vårt. Fa.. jeg blir så sint!

Hvorfor skal vi importere kriminelle fra hele verden?

Og samtidig ødelegger de for de lovlydige innvandrere.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• snø

10

• Jadajeg erher

9

• Deanna

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest forråing og kvinneforakt
Skrevet

Jeg sitter i styret i en stor org for funksjonhemma og vi arrangerer nå selvforsvarskurs for medlemmene. Kvinnene har fått det ti ganger verre de siste 10 år. På gata, i taxi, på trikken, bussen osv. Det lokale dansestedet har hatt to voldtekter inne i lokalet siste tida. Før det skjedde ingenting på mange år. Noe har det "gått hull på".

Overlegen på legevakta sier at gjengvoldtekter og forråing har øket dramatisk de siste åra og enda verre det siste året.

Gjest forråing og kvinneforakt
Skrevet

Hva med nordmenn som voldtar kvinner?

Hva øker mest? Det er økninger og endringer som er intressant. Det vi får i tillegg til det vi hadde før, og det som blir verre enn det ellers ville blitt/vært.

Økningen i vold og voldtekter har øket så voldsomt i nordiske land at det vekker internasjonal oppsikt.

Skrevet

Ja, hva med dem?

Gjest grønn tulipan
Skrevet

Selvfølgelig like ille!

Det er bare det at i overfallsvoldtekter er mørkhudede utlendinger kraftig overrepresentert.

Og jeg mener vi ikke bør ha de her!

Går ikke ann å være uenig i det vel?

Jadajeg erher
Skrevet

Selvfølgelig like ille!

Det er bare det at i overfallsvoldtekter er mørkhudede utlendinger kraftig overrepresentert.

Absolutt ikke. Jeg er så enig med deg der.

Men jeg mener at alle som voldtar bør få lik behandling. Kast ut de som ikke er norske statsborgere og de nordmenn som gjør slikt bør få strengere straff. Bare da blir det rettferdig mener jeg.

Jadajeg erher
Skrevet

Usaklig tøvspørsmål.

Er det det?

Hva mener du da? Greit at man kan utvise de som ikke er norske statsborgere men nordmenn som også voldtar, skal de ikke få streng dom/straff?

Skrevet

Selvfølgelig like ille!

De er overrepresentert i vanlige voldtekter også. Hvor gjerningsmann og offer kun har kjent hverandre i kort tid .

Skrevet

Er det det?

Hva mener du da? Greit at man kan utvise de som ikke er norske statsborgere men nordmenn som også voldtar, skal de ikke få streng dom/straff?

Selvfølgelig skal straffen være lik for alle, samt at statsborgerskapet bør tilbakekalles for alle med dobbelt (dvs. nesten alle pakistanerene her til lands). Deretter bør de pælmes ut, om de så er født her.

Jadajeg erher
Skrevet

Selvfølgelig skal straffen være lik for alle, samt at statsborgerskapet bør tilbakekalles for alle med dobbelt (dvs. nesten alle pakistanerene her til lands). Deretter bør de pælmes ut, om de så er født her.

Denne var drøy du! "(dvs. nesten alle pakistanerene her til lands)"--> for noe tøv. Nesten alle er ikke slike men en liten prosent av de. Lett å se hvor langt Ola Nordmann har kommet.

Jeg vil si at de som bidrar til dette er:

- gamle damer/menn med fordommer så det lyser

- er det noen som tar seg bryet etter å se de hederlige pakistanerne som gjør en innsats for dette landet og det norske samfunn?

- man lager filmer som "Izzat" men gidder man å lage en film om folk som gjør det bra i dette samfunnet?

Jadajeg erher
Skrevet

Og bare så det er sagt: jeg liker heller ikke det innvandrere driver av kriminalitet og voldtekter men er de norske statsborgere så bør de få straffen sin på lik linje med kriminelle nordmenn. Eller er det fordi de nordmennene er sønner av Norge?

Jeg håper at jeg misforsto deg når du skriver: (dvs. nesten alle pakistanerene her til lands). Håper at du har mer mellom ørene og klarer å skille klinten fra hveten.

Jadajeg erher
Skrevet

De er overrepresentert i vanlige voldtekter også. Hvor gjerningsmann og offer kun har kjent hverandre i kort tid .

Som jeg skrev til Morsk: jeg håper dere mener det lille fåtallet som gjør slikt og ikke alle pakistanere? Se litt i SSB og dere vil finne at nordmenn også er ille. Bare det at det innvandrere gjør kommer sterkere frem i mediene.

Skrevet

Som jeg skrev til Morsk: jeg håper dere mener det lille fåtallet som gjør slikt og ikke alle pakistanere? Se litt i SSB og dere vil finne at nordmenn også er ille. Bare det at det innvandrere gjør kommer sterkere frem i mediene.

Dessverre såå utmerker menn med innvandrerbakgrunn seg i negative statistikker uten at mediene skriver det eller ikke. Ja selvfølgelig gjør etnisk norske også forbrytelser. Men menn med utenlandsk opprinnelse voldtar oftere enn nordmenn .punktum.

Det er IKKE en medieskapt myte at menn med innvandrerbakgrunn oftere voldtar enn etniske norske.Selvfølgelig er det ikke alle og de fleste er lovlydige etc e tc.

http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/siste/hrs_65.30_050405_101.htm

i disse kulturene som mange av disse overgriperne kommer fra står kvinnens rettigheter svært dårlig til og voldtekt straffes knapt. Det var nylig en sak hvor en av deltakerne i Bjarne håkon hansen sitt dialogforum som mente at hvis en jente gikk leddkledd eller var full etc så burde voldtektsmannen få mindre straff. Dette var en av norges ledende imamer. Altså et hårreisende syn på etniske norske ikke-muslimske jenter om at vi er mindre ærbare og skikkelig enn muslimske.

Det er ikke tilfeldig at omtrent alle offerne er etnisk norske. Og gjerningsmannen er av utenlandsk opprinnelse (les: fra et muslimsk land ,eller har muslimsk bakgrunn.

Skrevet

Det er faktisk afrikanere som voldtar for tida. Jeg var ute på fredag og dro alene hjem og ble ikke høy i hatten når jeg oppdaget at det hadde vært tre voldtekter dagen etter bare noen meter fra der jeg var.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De bør naturligvis kastes ut av landet på dagen.

Skrevet

Jeg sitter i styret i en stor org for funksjonhemma og vi arrangerer nå selvforsvarskurs for medlemmene. Kvinnene har fått det ti ganger verre de siste 10 år. På gata, i taxi, på trikken, bussen osv. Det lokale dansestedet har hatt to voldtekter inne i lokalet siste tida. Før det skjedde ingenting på mange år. Noe har det "gått hull på".

Overlegen på legevakta sier at gjengvoldtekter og forråing har øket dramatisk de siste åra og enda verre det siste året.

Har dere kurs for meg og? Jeg skulle gjerne gått på et selvforsvarskurs men klarer ikke å finne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...