Gå til innhold

Voldtekter

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det er uansett skumle greier! :-I Og rett i nabolaget også..Jeg som ikke har låsbar port en gang, og drit-skummelt portrom! Usj.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

10

• snø

10

• Jadajeg erher

9

• Deanna

8

Mest aktive i denne tråden

Jadajeg erher
Skrevet

Dessverre såå utmerker menn med innvandrerbakgrunn seg i negative statistikker uten at mediene skriver det eller ikke. Ja selvfølgelig gjør etnisk norske også forbrytelser. Men menn med utenlandsk opprinnelse voldtar oftere enn nordmenn .punktum.

Det er IKKE en medieskapt myte at menn med innvandrerbakgrunn oftere voldtar enn etniske norske.Selvfølgelig er det ikke alle og de fleste er lovlydige etc e tc.

http://www.rights.no/hrs_skrib_gen/siste/hrs_65.30_050405_101.htm

i disse kulturene som mange av disse overgriperne kommer fra står kvinnens rettigheter svært dårlig til og voldtekt straffes knapt. Det var nylig en sak hvor en av deltakerne i Bjarne håkon hansen sitt dialogforum som mente at hvis en jente gikk leddkledd eller var full etc så burde voldtektsmannen få mindre straff. Dette var en av norges ledende imamer. Altså et hårreisende syn på etniske norske ikke-muslimske jenter om at vi er mindre ærbare og skikkelig enn muslimske.

Det er ikke tilfeldig at omtrent alle offerne er etnisk norske. Og gjerningsmannen er av utenlandsk opprinnelse (les: fra et muslimsk land ,eller har muslimsk bakgrunn.

Der ble jeg svar skyldig. Mener således at imamene burde studere norsk kultur bedre og ikke ta med seg sine tanker her.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er uansett skumle greier! :-I Og rett i nabolaget også..Jeg som ikke har låsbar port en gang, og drit-skummelt portrom! Usj.

Kjøp deg en eller annen skummel spray, og rett innenfor døra er det greit å ha et eller annet slagredskap. En øks burde duge.

Skrevet

De bør naturligvis kastes ut av landet på dagen.

akkurat som at de bør havne i fengsel når de har fått rettskraftig dom : /. Null tiltro til spessielt det norske rettsystemet eller norske politikere som er delaktig i denne utviklingen vi nå ser.

Kanskje det til og med er min gærne overgriper afrikaner som flyr der rundt. *grøss*.

ShitDiddelyDo
Skrevet

akkurat som at de bør havne i fengsel når de har fått rettskraftig dom : /. Null tiltro til spessielt det norske rettsystemet eller norske politikere som er delaktig i denne utviklingen vi nå ser.

Kanskje det til og med er min gærne overgriper afrikaner som flyr der rundt. *grøss*.

Ja, det er helt absurd at det skal være sånn.

Faen, jeg kjenner da folk som har sonet for fyllekjøring og litt harde tråkk på gassen, og ingen av disse har måtte vente årevis på soninga.

Det er sinnssykt at voldteksforbrytere ikke sitter inne fra den dagen de blir tatt og til de har sonet ferdig. Det er vel få forbrytelser med like stor gjentakelsesfare som sedelighetsforbrytelser, og med unntak av drap er det ingen forbrytelser med like store ringvirkninger for offer og pårørende.

Skrevet

Faen, jeg kjenner da folk som har sonet for fyllekjøring og litt harde tråkk på gassen, og ingen av disse har måtte vente årevis på soninga.

Det er sinnssykt at voldteksforbrytere ikke sitter inne fra den dagen de blir tatt og til de har sonet ferdig. Det er vel få forbrytelser med like stor gjentakelsesfare som sedelighetsforbrytelser, og med unntak av drap er det ingen forbrytelser med like store ringvirkninger for offer og pårørende.

håper uansett de tar han fyren her fort. Han må jo være rimelig rabiat når han over så kort tid (1t)forsøker å voldta 3 jenter.

Skrevet

I norge sender man ofte et brev i posten om at nå skal du inn til soning. Det finnes selvsagt de som ikke møter opp og forsøker å unndra seg straff.

Skrevet

håper uansett de tar han fyren her fort. Han må jo være rimelig rabiat når han over så kort tid (1t)forsøker å voldta 3 jenter.

Det hjelper ikke så mye når det foregår omtrent utenfor døra di da:o(

laguna1365380434
Skrevet

Kjøp deg en eller annen skummel spray, og rett innenfor døra er det greit å ha et eller annet slagredskap. En øks burde duge.

Intill videre satser jeg på hårspray, taxipenger eller følge helt hjem! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Ikke sant?!

Et godt innlegg. Håper bare trenden snur nå, synes folk debatterer dette temaet stadig oftere, folkeopinionen later til å reagere sterkt bl.a. mot de lave straffene for slike forbrytelser...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Intill videre satser jeg på hårspray, taxipenger eller følge helt hjem! :-)

Jepp. En sterk one night stand er muligens den beste backupen en kvinne kan ha. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke sant?!

Et godt innlegg. Håper bare trenden snur nå, synes folk debatterer dette temaet stadig oftere, folkeopinionen later til å reagere sterkt bl.a. mot de lave straffene for slike forbrytelser...

Men hjelper det at folket raser når de eldre mennene i svarte kapper tviholder på sine pinlig lave straffer?

Og uansett finnes det ikke fengselsplasser.

Det mangler politi.

De utenlanske voldtekstemennene sendes åpenbart ikke ut av landet, men ut på gata.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er nok bare et tidsspørsmål før denne mannen lykkes.

Skrevet

Det hjelper ikke så mye når det foregår omtrent utenfor døra di da:o(

nei skjønner jeg godt. Erling lae sa i nyhetene i dag at den dagen kvinner ikke har samme bevegelsesfrihet som menn så er det ikke reell likestilling.

Forferdelig at det skaper så mye frykt. Altså denne gjerningsmannen har ikke bare skadet de stakkars jentene. Men har fått omtrent alle andre jenter i oslo til å være redd , kjøpe pepperspray etc e tc. Menn er redd for kjærestene,døttrene sine.Er så trist. Som om oslo har mistet uskylden sin og blitt til en hvilken som helst storby hvor man må passe seg og ikke kan gå aleine i visse bydeler/gater etc.

Skrevet

Men hjelper det at folket raser når de eldre mennene i svarte kapper tviholder på sine pinlig lave straffer?

Det mangler politi.

De utenlanske voldtekstemennene sendes åpenbart ikke ut av landet, men ut på gata.

bare sånn i forhold til min sak så hadde de ordnet en varm og god celle til han.Men han hadde ikke lyst å sone så han møtte ikke opp stakkars.

Altså det skal i praksis ikke være soningskøer for alvorlige forbrytelser.Men sånn er det jo ikke i praksis

skulle vært som på film. At når du har fått fellende dom er det rett i håndjern og inn i buret

Skrevet

nei skjønner jeg godt. Erling lae sa i nyhetene i dag at den dagen kvinner ikke har samme bevegelsesfrihet som menn så er det ikke reell likestilling.

Forferdelig at det skaper så mye frykt. Altså denne gjerningsmannen har ikke bare skadet de stakkars jentene. Men har fått omtrent alle andre jenter i oslo til å være redd , kjøpe pepperspray etc e tc. Menn er redd for kjærestene,døttrene sine.Er så trist. Som om oslo har mistet uskylden sin og blitt til en hvilken som helst storby hvor man må passe seg og ikke kan gå aleine i visse bydeler/gater etc.

Jeg pleier ikke å være redd men akkurat nå synes jeg det er litt for nært og litt for skummelt.

ylvali1365381015
Skrevet

Det mangler politi.

...

Hvis vi starter en underskriftskampanje,

og den samler tilstrekkelig med signaturer,

kan det få oppmerksomhet og kanskje betydning? Det hjelper ikke hva flertallet mener så lenge de ikke når frem i offentligheten...

Jeg har tro på at det fungerer å engasjere seg - til syvende og sist.

Skrevet

Denne var drøy du! "(dvs. nesten alle pakistanerene her til lands)"--> for noe tøv. Nesten alle er ikke slike men en liten prosent av de. Lett å se hvor langt Ola Nordmann har kommet.

Jeg vil si at de som bidrar til dette er:

- gamle damer/menn med fordommer så det lyser

- er det noen som tar seg bryet etter å se de hederlige pakistanerne som gjør en innsats for dette landet og det norske samfunn?

- man lager filmer som "Izzat" men gidder man å lage en film om folk som gjør det bra i dette samfunnet?

Hva rører du om? jeg skrev at nesten alle pakistanere her til lands har dobbelt statsnorgerskap dvs,norsk OG pakistansk.

Jeg skrev videre at i slike tilfller bør det norske tilbakekalles lik at DET ikke er noen årsak til at de blit uthivd.

laguna1365380434
Skrevet

Jepp. En sterk one night stand er muligens den beste backupen en kvinne kan ha. :)

*lol* Får kanskje satse på den! ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...