Gå til innhold

Torpedo i reprise?????

Gjest bare meg trallalalala

Anbefalte innlegg

Gjest bare meg trallalalala
Skrevet

Noen som vet om den kommer i reprise?? fikk ikke siste episoden med meg sånn typisk.

Skrevet

Hvis det kan være en trøst, så gikk du ikke glipp av noe.

Den serien der er noe av det dårligste jeg har sett noen gang. I tre episoder føk han fyren der rundt med korte, nesten uforståelige mumlende replikker og lette etter folk (eller rømte fra folk) og likviderte litt innimellom. Det har ikke helt gått opp for meg hvorfor jeg så hele serien - sikkert et slags barnslig håp om at det _måtte_ ta seg opp.

(Men jeg skjønner jo at du gjerne vil ha med siste episode av noe du har fulgt med på, da.)

laguna1365380434
Skrevet

Hvis det kan være en trøst, så gikk du ikke glipp av noe.

Den serien der er noe av det dårligste jeg har sett noen gang. I tre episoder føk han fyren der rundt med korte, nesten uforståelige mumlende replikker og lette etter folk (eller rømte fra folk) og likviderte litt innimellom. Det har ikke helt gått opp for meg hvorfor jeg så hele serien - sikkert et slags barnslig håp om at det _måtte_ ta seg opp.

(Men jeg skjønner jo at du gjerne vil ha med siste episode av noe du har fulgt med på, da.)

Helt enig & god oppsummering..! Jeg håpet med cola & pottis og hele pakka, men skiten ble jo bare verre & verre! Synes den første var _litt_ spennende, og deretter totalt downhills. Men _hvorfor_ trodde jeg den skulle være kul?! Ingenting som talte for det egentlig. Til og med han Axel Henie duden, som jeg mener er oppskrytt på grensen til at jeg slett ikke kan fordra ham. ;-)

Skrevet

Helt enig & god oppsummering..! Jeg håpet med cola & pottis og hele pakka, men skiten ble jo bare verre & verre! Synes den første var _litt_ spennende, og deretter totalt downhills. Men _hvorfor_ trodde jeg den skulle være kul?! Ingenting som talte for det egentlig. Til og med han Axel Henie duden, som jeg mener er oppskrytt på grensen til at jeg slett ikke kan fordra ham. ;-)

Godt jeg ikke er alene om å mene det. Og slutten snakker vi ikke om en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...