Gå til innhold

Redd for å gi opp håpet (langt)

Anbefalte innlegg

Gjest Celina

Er så sliten å lei, og redd. Redd for å gi opp håpet om å bli helt frisk. Redd for å få tilbake selvmordstankene jeg hadde for et års tid siden, før jeg ble syk.

Klarer en sjelden gang iblant å spise normalt som andre mennesker for en dag. Blir glad på disse dagene, og er helt sikker på at NÅ er alt som har med sfen over, men så enkelt er det nok ikke nei! Får som oftest helt panikk neste dag, og så blir det sulteaksjon. Men de dagene hvor jeg klarer å leve nesten normalt er bare himmelske:) Så jeg har jo noen lyspunkter i livet da!!!

Har dessverre ingen god dag i dag, men prøver så hardt jeg kan å tenke tilbake på den forrige gode dagen, men begynner som oftest å tenke tilbake på den nyeste rekorden min i hvor lenge jeg klarte å gå uten mat.

Huff, vil ikke mer. Vil gå tilbake til den glade jenta med mange venner, som jeg en gang var!

Har nok ingen bra dag i dag. Føler meg helt uttafor. Er forkjøla og svimmel, og har så sterk hodepine at det dundrer når jeg går. Blæ, syt fra meg. Jeg vil jo ikke være sånn syteunge, men her er det heldigvis ingen som kan se meg.

Men, men, jeg burde ikke klage. Jeg har det jo kjempe bra i forhold til mange andre, ikke bare andre med sf, men også alle dem som lider nød her i verden, tenker på dem hver dag, men det hjelper nok ikke dem dessverre...

Håper ihvertfall det går fremover for alle dere andre!!! Dere fortjener bedre enn dette:)

Kos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/26819-redd-for-%C3%A5-gi-opp-h%C3%A5pet-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff... Vet ikke hva jeg skal si. Du har gitt meg så fine svar så jeg vil gjerne gi deg et like fint svar... Men greier ikke, i alle fall ikke nå, for nå føler jeg meg helt elendig selv. Men se på svaret mitt til deg på svaret ditt på innlegget mitt... På 'eldre innlegg'... Jaja, stå på!! Du fortjener å ha det fint!

*klem*

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære Celina! Du har allerede kommet et langt steg framover mot en positiv endring, slik du beskriver dine positive opplevelser. Du viser at du har all styrke, kraft og mot til å fortsette på denne endringen. Vi vet at ikke alle dager er rosenrøde, slik er det for alle mennesker. Kanskje du kan klare å prøve og være litt mer bevisst hva du gjør, tenker, hvem du er sammen med osv. når du opplever de gode dagene og hva som er forskjellig i forhold til det vonde? Kanskje du etterhvert kan klare å se hva som gjør deg glad, fornøyd, ja føle at du har det bra,- og så streve, jobbe mot dine mål. Mange er glade for at de kan få hjelp på denne veien til endring, kanskje du også har noen du kan dele dine tanker og følelser med? Lykke til på veien videre med håp om at du lykkes!

Kjære Celina

Det høres nok ganske klisje-aktig ut å si, men husk at "så lenge det er liv er det håp!". Det er ikke alltid man klarer å holde på håpet selv. Av og til kan man føle seg helt død -at livet bare er et innmari slit. Men husk at da er det mennesker rundt deg som håper for deg! Familie, venner, vi på forumet...

Stå på Celina! Ta en dag av gangen og gjør det beste ut av situasjonen din akkurat nå! Du har mange positive egenskaper. Det har du vist på forumet her...

Uff dette ble kanskje litt tåpelig skrevet, men ville så gjerne gi tilbake litt av den godheten og oppmuntringen som du har gitt meg....

Håper av hele mitt hjerte for deg!

En stor og varm klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...