Gå til innhold

Bekymret når gutten har 40,6 i feber.

Anbefalte innlegg

Gjest Filifjompen
Skrevet

Han klarer ikke å få ned tabletter i dag så nå er sambo på apoteket og kjøper flytende.

Jeg brukte stikkpiller. Var helt umulig å få i mine både flytende og piller når de var så syke. Og ikke minst, de bare kastet det opp med en gang. Stikkpiller virker også veldig raskt. Men kanskje han nekter det når han er på den alderen?

Skrevet

Jeg brukte stikkpiller. Var helt umulig å få i mine både flytende og piller når de var så syke. Og ikke minst, de bare kastet det opp med en gang. Stikkpiller virker også veldig raskt. Men kanskje han nekter det når han er på den alderen?

Ja stikkpiller er ikke noe som brukes her, da jeg er sterkt i mot det selv.

Føler det mer som et overgrep.

Skrevet

Mine unger fikk 'feber' i 38,5 bare de lekte heftig de. Feber i over 40 fikk de straks de ble syke. Av med dyna! Gå de til å drikke! Avkjøl pulspunkter med kald klut. Ikke så kald at det er for vondt da,men kjølig. Tørk forsiktig kroppen med kjølig klut også. Og gi febernedsettende når feberen er så høy. Feber får jo infeksjon ut av kroppen, så den har sin misjon. Det viktige er å lære hvordan vi kan få den ned hvis det blir for mye.

Han orker ikke noe og vil ikke ha noe.

Han har fått parcet mikstur 2 ganger nå og det klarer å dempe feberen en del.

Skrevet

Det er ikke hyggelig med så høy feber. God bedring til ham, midia.

Vi takker for det!

Skrevet

åååå, huff så kjedelig da, på bursdagen å alt...

Hils god bedring og gratulerer med dagen fra pekkaline :)

Ja bursdagen har vi glemt i dag, måtte utsette pizza bestillinga som vi skulle gjøre i dag.

Bursdagen ble feiret med slekt på lørdag så han fikk feiret litt da, selv om han ble syk midt i selskapet.

Takker for hilsningen!

Gjest Filifjompen
Skrevet

Han orker ikke noe og vil ikke ha noe.

Han har fått parcet mikstur 2 ganger nå og det klarer å dempe feberen en del.

Det er bra! Flott når medisinen sitter. Det var et pes med de stikkpillene også, men for meg var det dessverre ikke annet valg da de var små.

God bedring til poden da! Drikker han noe da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...