Gå til innhold

dr phil i dag på tv3

Anbefalte innlegg

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ser du på dr Phil nå? Hvordan skal dette ende da? Han står fast på sitt. Grusomt hvis han er uskyldig da. Men, han virker ikke helt god. Jeg tror han er en iskald løgner.

TV3 funker ikke her i dag... Jeg så på i går og er mot min vilje litt spent på hva som skjer.

Gjest meis-07
Skrevet

TV3 funker ikke her i dag... Jeg så på i går og er mot min vilje litt spent på hva som skjer.

De kommer ingen vei. Men, ettersom det er 92% sjangse for at han har gjort det (ifølge løgndetektortesten) kommer Kaylee til å få psykologhjelp osv

Gjest abrahamsen
Skrevet

De kommer ingen vei. Men, ettersom det er 92% sjangse for at han har gjort det (ifølge løgndetektortesten) kommer Kaylee til å få psykologhjelp osv

Takk:o) Men hva med den videoen da? Hva innelholdt den?

Gjest meis-07
Skrevet

Takk:o) Men hva med den videoen da? Hva innelholdt den?

Det fikk jeg ikke med meg, de viste den ikke. Hvordan inntrykk fikk du av faren? Tror du han har gjort det? Jeg synes det er så forferdelig å tenke på at saken ikke ble oppklart. Han ble jo på en måte erklært skyldig, men hva om han er blandt de 8%? Det finnes jo folk som blir uskyldig dømt.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Det fikk jeg ikke med meg, de viste den ikke. Hvordan inntrykk fikk du av faren? Tror du han har gjort det? Jeg synes det er så forferdelig å tenke på at saken ikke ble oppklart. Han ble jo på en måte erklært skyldig, men hva om han er blandt de 8%? Det finnes jo folk som blir uskyldig dømt.

Jeg vet ikke, det er TV og jeg misstenker ofte disse programmene for å vise oppkonstruerte hendelser. Jeg la merke til det i går at til å begynne med ble mor og mormor satt i et litt dårlig lys, mens faren ble satt i et godt lys. Deretter ble dette snudd... Det er TV av verste sort egentlig.

Kanskje vil ikke denne faren innrømme noe på TV?

Gjest meis-07
Skrevet

Jeg vet ikke, det er TV og jeg misstenker ofte disse programmene for å vise oppkonstruerte hendelser. Jeg la merke til det i går at til å begynne med ble mor og mormor satt i et litt dårlig lys, mens faren ble satt i et godt lys. Deretter ble dette snudd... Det er TV av verste sort egentlig.

Kanskje vil ikke denne faren innrømme noe på TV?

Jeg tror dette var helt bevisst fra dr phil. Han var tøff mot dem begge fordi han ikke visste hvem som snakket sant og han utspurte alle for at den/de som løy skulle røpe seg.

Skrevet

Ser du på dr Phil nå? Hvordan skal dette ende da? Han står fast på sitt. Grusomt hvis han er uskyldig da. Men, han virker ikke helt god. Jeg tror han er en iskald løgner.

Fikk ikke sett i dag nei. Han var ekkel og guffen... ble litt irritert da jeg kom på at jeg hadde tenkt å se, men det passet bare ikke i dag.

Gjest meis-07
Skrevet

Fikk ikke sett i dag nei. Han var ekkel og guffen... ble litt irritert da jeg kom på at jeg hadde tenkt å se, men det passet bare ikke i dag.

Det ble ingen videre oppklaring, han sto på at han var uskyldig. Uansett får Kaylee hjelp.

Gjest lei sak
Skrevet

Men barnet sa at de hadde tatt på hennes pee-pee.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...