Gå til innhold

HASTER Elektronisk flybillett

Anbefalte innlegg

Gjest ut på tur
Skrevet

Hei!

Skal bestille flybillet og ved identifisering av de reisende får beskjed om å taste inn type kredittkort og kredittkortnr, men jeg har ikke kredittkort. Det er det kun min reisevenn (samboeren) som har.

Det gjelder altså ikke betaling av selve reisen, men identifisering av oss to som reiser.

Hva gjør jeg?

Gjest ut på tur
Skrevet

Bruker hans info.? Kan ikke han gjøre det da?

vi må begge gi opplysning om type kort og kortnr for å identifisere oss. Kun han har kort.

Er det noen som har erfaring med dette?

Skrevet

vi må begge gi opplysning om type kort og kortnr for å identifisere oss. Kun han har kort.

Er det noen som har erfaring med dette?

Ingen problem å brke hans kort til å betale for begge billettene.

Skrevet

Da brukes hans kort som betaling og "billett". Du tar med deg legitimasjon, som førerkort, bankkort.

Gjest Dette går så bra
Skrevet

Det går

helt

fint

å

sjekke

inn

selv

om

ikke

du

har

kreditt

kort.

Jeg

brukte

min

mamma

når

jeg

var

mindre

og

ikke

hadde

visa

selv.

det

går

helt

fint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...