Gjest ut på tur Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hei! Skal bestille flybillet og ved identifisering av de reisende får beskjed om å taste inn type kredittkort og kredittkortnr, men jeg har ikke kredittkort. Det er det kun min reisevenn (samboeren) som har. Det gjelder altså ikke betaling av selve reisen, men identifisering av oss to som reiser. Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest prøv d Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Bruker hans info.? Kan ikke han gjøre det da? 0 Siter
Gjest ut på tur Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Bruker hans info.? Kan ikke han gjøre det da? vi må begge gi opplysning om type kort og kortnr for å identifisere oss. Kun han har kort. Er det noen som har erfaring med dette? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 http://forbruker.no/reise/article1661580.ece Er det derfor montro? Da må du jo kunne bruke annen ligitimasjon. Hilsen 0 Siter
scara Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 vi må begge gi opplysning om type kort og kortnr for å identifisere oss. Kun han har kort. Er det noen som har erfaring med dette? Ingen problem å brke hans kort til å betale for begge billettene. 0 Siter
EllaJo Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Da brukes hans kort som betaling og "billett". Du tar med deg legitimasjon, som førerkort, bankkort. 0 Siter
Gjest Dette går så bra Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det går helt fint å sjekke inn selv om ikke du har kreditt kort. Jeg brukte min mamma når jeg var mindre og ikke hadde visa selv. Så det går helt fint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.