Gå til innhold

Dobbeltsjokk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hahahahaha* Og ingen andre enn han som leverte fra seg feil nøkler er å laste heller!

Ikke f*** om jeg hadde punget ut med noe som helst om noen hadde pusset opp min leilighet ved en feiltagelse - om den var i min smak vel å merke.

Skrevet

Jeg hadde sett pris på om noen hadde pusset opp mitt hus i ferien. Jeg hadde sloppet stresset med å organisere alt selv.

Men jeg ville helst ikke betalt hele regningen...

hidi, the scorpion
Skrevet

*Hahahahaha* Og ingen andre enn han som leverte fra seg feil nøkler er å laste heller!

Ikke f*** om jeg hadde punget ut med noe som helst om noen hadde pusset opp min leilighet ved en feiltagelse - om den var i min smak vel å merke.

Han må kanskje returnere de nye møblene...Om de da ikke har kastet de gamle på søpla!

Tror det er det verste jeg har lest på lenge. Jeg hadde heller ikke betalt, så det er mulig at naboen ikke vanner blomstene neste gang han er på ferie...

*ler så tårene triller*

Skrevet

Heh, lurer på hva han sa da han ringte politiet.

"hei du, noen har brutt seg inn å pussa opp leiligheta mi...."

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det må ha vært en syyyk følelse! Kjøleskapet er nytt, men maten inni er min gamle!

Jeg hadde for alvor begynt å lure på psyken min, altså!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg hadde sett pris på om noen hadde pusset opp mitt hus i ferien. Jeg hadde sloppet stresset med å organisere alt selv.

Men jeg ville helst ikke betalt hele regningen...

Hadde du ikke begynt å lure på deg selv! Kjøleskapet var nytt, men all maten inni var din gamle mat....

Skrevet

Hehe ja! Jeg hadde den på høyreklikk nå, men du var før meg. Dette var nok litt av et sjokk for mannen. Håper han liker det med tida til hjelp.....

Skrevet

Ja, det må ha vært en syyyk følelse! Kjøleskapet er nytt, men maten inni er min gamle!

Jeg hadde for alvor begynt å lure på psyken min, altså!

Godt mulig jeg hadde begynt å tvile på megselv ja.

Skrevet

Enig!

Du, jeg får ikke til å sende mail til deg. Er det yahoo det er noe feil med?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172509093' post='3547941]

Enig!

Du, jeg får ikke til å sende mail til deg. Er det yahoo det er noe feil med?

Nei, jeg har fått flere mail i dag jeg.

Skrevet

Hadde du ikke begynt å lure på deg selv! Kjøleskapet var nytt, men all maten inni var din gamle mat....

Jeg hadde nok blitt alvorlig redd for hodet mitt ja.

Skrevet

Hvorfor skjer ikke slikt meg.

Det hadde vært flott.

:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hvorfor skjer ikke slikt meg.

Det hadde vært flott.

:-)

Det kan du si. Vi må bo i leilighet og levere nøkkelen fra oss oftere, tror jeg...!

Skrevet

Det kan du si. Vi må bo i leilighet og levere nøkkelen fra oss oftere, tror jeg...!

Naboen under meg har hengt opp noe stæsj til pynt i oppgangen. De skal _ikke_ få pusse opp for meg... *Grøss*

Skrevet

Lurer bare på; noen må jo betale for dette. Dekker forsikringen til en eller annen? :)

Skrevet

*flirer*

Skrevet

Jeg er så distre, så det erikke sikkert at jeg jhadde merket at huset var blitt oppusset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...