Gå til innhold

Petter Northug jr.

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Ungdommelig friskhet og tro på seg sjøl synes jeg er bra. Men hørte det ble sagt at han var skikkelig forbanna på Hetland da Hetland falt i lagsprinten, det synes jeg var ufint overfor lagkameraten. Jeg tenkte da at det hadde vært fint om han fikk seg en "på trynet" sjøl, og det gjorde han jo. Kanskje han ikke er fullt så kjepphøy senere?

Selv blir jeg mest sjarmert av skihopperen Jacobsen, alltid like blid han!

"allid like blid"

... ja, for dèt er jo sexy...

Skrevet

fysj nei. Fyren virker høy på pæra, arrogant, ikke særlig pen heller.

Anders Jacobsen derimot, han er kjekk og sjarmerende ja :) Ikke for ung for meg heller, hehe

fuji1365380447
Skrevet

Ole Einar Bjørndalen er skikkelig søt! Noe av det søteste og kjekkeste som går på ski han. :o)

Jeg syntes at Ole Einar ser ut som en Ivo Caprino figur - ser ikke noe tiltrekkende ved ham...

fuji1365380447
Skrevet

Ææææsj!

Hør på deg selv da.

Hadde denne uttalelsen kommet fra en godt voksen mann og vært myntet på en ungjente...

Jeg finner ikke umodenhet og arroganse hverken sexy eller mandig.

Og tiltrekkes ike av uferdige gutter.

Jeg syntes da ikke at det er noe rart hvis voksne menn finner 21 år gamle jenter tiltrekkende!

Det er da naturlig.

Skrevet

"allid like blid"

Jeg vurdere ikke hvor sexy han er ;) Jeg er gammel nok til å være mora hans, så jeg lar meg sjarmere.

ylvali1365381015
Skrevet

"allid like blid"

ja! :-)

Trygge nok på seg selv til ikke å være hverken selvhøytidelige eller påtatt "barske".

Er det liksom sexy med sånne sinte, furtne og selvrettferdige navlebeskuere?

"Fulle av testosteron"?? Dvs umodne personer?

fuji1365380447
Skrevet

Jeg vurdere ikke hvor sexy han er ;) Jeg er gammel nok til å være mora hans, så jeg lar meg sjarmere.

Nettop - Anders Jacobsen er søt på en bedårende liten gutt måte.

Noe helt annet med testoseron-bomba Northug!

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg syntes da ikke at det er noe rart hvis voksne menn finner 21 år gamle jenter tiltrekkende!

Det er da naturlig.

Språket du bruker er imidlertid slibrig, synes jeg. Rett og slett! ;-)

Når det er sagt synes jeg det er rart at antisosiale trekk ved menn blir ansett som et tegn på styrke eller mandighet eller hva det nå er du mener... For meg er det frastøtende, enten det er kvinner eller menn som har slik oppførsel (jmfr. div andre innlegg her)

Skrevet

Nettop - Anders Jacobsen er søt på en bedårende liten gutt måte.

Noe helt annet med testoseron-bomba Northug!

Han sjarmerer meg fordi han viser glede over det han oppnår i idretten. Når det nå har gått mindre bra, så fokuserer han på det positive han har oppnådd og opplevd, og viser takknemlighet for det.

Northug er nok mer en råtass, han viser også glede, men han viser jaggu det motsatte også, og det på en måte som jeg synes er lite fordelaktig.

Men det er helt greit det, vi tar hver vår, du tar Northug og jeg tar Jacobsen.

Skrevet

Og den beste!

Men litt liten og tynn i mine øyne...

Ikke så rart at de gutta der er slanke da. :o) Hvor høy er han?

Gjest Filifjompen
Skrevet

Ungdommelig friskhet og tro på seg sjøl synes jeg er bra. Men hørte det ble sagt at han var skikkelig forbanna på Hetland da Hetland falt i lagsprinten, det synes jeg var ufint overfor lagkameraten. Jeg tenkte da at det hadde vært fint om han fikk seg en "på trynet" sjøl, og det gjorde han jo. Kanskje han ikke er fullt så kjepphøy senere?

Selv blir jeg mest sjarmert av skihopperen Jacobsen, alltid like blid han!

Var det HAN som ble forbanna på lagkameraten? Da fortjente han å falle selv. *gotter meg* Slik usportslig opptreden er ikke bra for sportsmiljøet. Tenkt å si det så lenge det er TV i nærheten da. Uff. Tyder på at det er ektefølt forbannelse. Sikkert ingen populær fyr blant de andre i troppen.

Gjest Filifjompen
Skrevet

"Han er ALT for ung for meg, men jeg blir litt sjarmert likevel, jeg.

*smatt-smatt* "

Her er min VM-alt-for-ung-men-smatteliste:

Anders Jacobsen og kombinert-Moan (hvordan kunne jeg glemme fornavnet?)...

Og en ikke-fullt-så-alt-for-ung: Oddbjørn Hjelmeset, O. E. Bjørndalen :)

Bjørndalen er jo så liten. Liker mannfolk som er litt kraftigere jeg da. Hver sin smak. Heldigvis! Men det er mange flotte mannfolk innen skiidretten. Det er lov å kikke, selv om de er alt for unge selvfølgelig.

fuji1365380447
Skrevet

Synes han er tøff, jeg.

Ja, men alle damene her inne er tydeligvis ikke enig med deg.

De vil bare ha veloppdragne høflige gutter. Ikke rabbagaster.

Dem om det!

Gjest dropper nicket nå...
Skrevet

Vi er sikkert mange flere, men hvorfor ikke tørre å stå inne for meningene sine?

Hvorfor droppe nicket? Fordi det er for vanskelig å være i mindretall i en såååå touchy sak?? ;-)

Grunnen til at jeg dropper nicket her er ikke at det er så touchy...men at jeg har nevnt disse argumentene til kjedsommelighet for mine kolleger etc. og sammen med nicket mitt tror jeg lett de kjenner meg igjen ;-)

Skrevet

Hva faen har det med saken å gjøre om han er "pen", "sexy", osv. Typisk kjerringer. Han er en jævla dyktig skiløper, mangler litt teknisk og O2-opptak, men det kommer med trening.

Når det gjelder hans personlighet, vet vi ingenting om den ut over hva vi ser på TV. Der er han annerledes, ja, og det er tydeligvis vanskelig for mange å akseptere at en norsk skiløper er offensiv og frampå overfor media. Er enig i mye av det du skriver.

Gjest dropper nicket nå...
Skrevet

Hva faen har det med saken å gjøre om han er "pen", "sexy", osv. Typisk kjerringer. Han er en jævla dyktig skiløper, mangler litt teknisk og O2-opptak, men det kommer med trening.

Når det gjelder hans personlighet, vet vi ingenting om den ut over hva vi ser på TV. Der er han annerledes, ja, og det er tydeligvis vanskelig for mange å akseptere at en norsk skiløper er offensiv og frampå overfor media. Er enig i mye av det du skriver.

Det jeg har sett av personligheten hans er at han kommer med ekle uttalelser etter at lagkameraten hans har vært uheldig og falt, og at han lå og grein i rekordlang tid og ble trøstet som om han var et lite barn etter at han fikk som fortjent og falt selv...

Skrevet

Det jeg har sett av personligheten hans er at han kommer med ekle uttalelser etter at lagkameraten hans har vært uheldig og falt, og at han lå og grein i rekordlang tid og ble trøstet som om han var et lite barn etter at han fikk som fortjent og falt selv...

Hyggelig med et svar slik at jeg kan få i alle fall 2 min. av verdens kjedeligste nattevakt til å gå.

Men har ikke du heller lært at du ikke skal tro alt du leser? Northug slang ikke dritt om Hetland etter sprintstafetten. Sitater som "jeg er sur og forbannet" kan lett mistolkes. Selvsagt var han sur og forbannet. Fullt forståelig. Det samme var jo Hetland.. Ett sted var Northug sitert med "det var jo ingen andre som falt". Jeg så intervjuet dette var basert på. Journalisten spurte: "Men det var ingen andre som falt?" "Nei," svarte Northug.

Når det gjelder at han trengte trøst og backup etter skiathlomen, er det også fullt forståelig. Det er dette han har trent for et helt år, og når han så i sitt livs form ødelegger for seg selv 200 meter før mål må det være lov å være meget skuffet. At han fikk som fortjent.. Vel, deg om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...