Gå til innhold

HJELP!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har mistet nøkkelen til postkassen min(bor i blokk)..finnes ingen ekstranøkkel og jeg har viktige ting som jeg MÅ ha der!! Hae for øyeblikket ikke råd til å skifte lås :-(

laguna1365380434
Skrevet

Vent på postmannen i morgen? Sikkert en eller annen nabo som vet når ca han er i rute?

Fisk opp brevet med ståltråd?

:-)

Gjest Filifjompen
Skrevet

Få tak i mobilnummeret til postmannen (få navn via slarvefolket, eller ring posten), ring han, gi han ditt mobilnr og avtal at han ringer deg rett før han kommer til din adresse. Så kan du stå klar ved kassa.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kjøp en stor kinaputt. Tenn på. Sleng den i postkassa.

Pass på at kinaputten er så svær at postkassa sprenges.

Kryss fingra og håp at brevet overlever.

Så skylder du naturligvis på drittungen som helt sikkert bor i første etasje, og får igjen på forsikringa.

Drittunger nekter uansett, så det er lite sannsynlig at han blir trodd når han nekter.

Enkelte ting sier seg sjøl.

Skrevet

Jeg ville hørt med postkontoret om det har næøkler til overs, eller om du fikk kopiere den de har.

trenger hjelp nå!
Skrevet

Kjøp en stor kinaputt. Tenn på. Sleng den i postkassa.

Pass på at kinaputten er så svær at postkassa sprenges.

Kryss fingra og håp at brevet overlever.

Så skylder du naturligvis på drittungen som helt sikkert bor i første etasje, og får igjen på forsikringa.

Drittunger nekter uansett, så det er lite sannsynlig at han blir trodd når han nekter.

Enkelte ting sier seg sjøl.

Helt enig! Kinaputt er tingen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...