Gå til innhold

Hun venninna mi...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje hun følte på seg at hun var i ferd med å styre mot alkoholen langt utover normal festdrikking?

Eventuelt kan hun jo ha pult jævla feil gubbe og blitt råskremt.

Du bør kanskje sjekke ut hvor Rune Rudberg turnerte i jula. :)

*lol* Hehehe! :-D Kanskje det er DER skoen trykker!

:-)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Deanna

17

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, du har mange rare venner. Er nok endel fjortisser blant dem tror jeg.

Skrevet

Du må være en særdeles dårlig venninne som utleverer dine venner på et offentlig sted som Dol. Deg ville ikke jeg hatt som venn.

Skrevet

Jeg kjenner to som har slutta å drikke. Begge feste verre tidligere.

Det som skjedde var at de meldte seg ut mer og mer. Nå er det vel ingen som ser dem, tror jeg. Han ene skifta til og med navn til noe helt absurd, og reiser rundt i sin jakt på energier. Og han jobber ikke i Statoil, for å si det sånn.

Han andre flytta på landet sammen med en same (hun kommer sannsynligvis i Guiness Rekordbok som verdens eneste avholdssame).

Nå svarer jeg ikke på det du spør om, men som du helt sikkert forstår bør du gjøre ditt ytterste for å få venninna di til å ta opp drikkinga igjen før det er for sent.

Når hun i tillegg starter et "nytt liv" er det stor fare for at det bare er et tidspørsmål før hun gjør noe rart hun også.

Det er helt vanlig å være avholds bland samer, din kunnskapsløse fjomp.

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk. Jeg følte meg litt slem nemlig, men orka det bare ikke mer.

Kanskje det? Men er det egentlig lurt å få så mye MER fokus på det? Jeg skulle ønske hun kunne fokusere _litt_ på andre ting også jeg da, ikke bare for min egen venninnedel, men også fordi jeg synes hun virker så usunt opphengt.

Jeg har da møtt folk som til og med har vært ordentelige alkoholikere en gang som har andre interesser enn at de har sluttet å drikke..;-)

Enig med deg!

Hun høres litt selvopptatt ut, det finnes andre ting i verden å snakke om, enn egen helse/vaner etc.

Like ille som å høre på folk som klager over hvor syke de føler seg, og ikke kan prate om noe annet...

laguna1365380434
Skrevet

Du må være en særdeles dårlig venninne som utleverer dine venner på et offentlig sted som Dol. Deg ville ikke jeg hatt som venn.

Ja for alle vet jo både hvem jeg er og hvem hun er når de leser her..;-P

Jeg ville ikke hatt deg som venn heller, så æddabædda. Jeg foretrekker de med IQ nok til å knytte skoene sine sjøl.

laguna1365380434
Skrevet

Enig med deg!

Hun høres litt selvopptatt ut, det finnes andre ting i verden å snakke om, enn egen helse/vaner etc.

Like ille som å høre på folk som klager over hvor syke de føler seg, og ikke kan prate om noe annet...

Ja, det er ikke det at jeg ikke kan ha masser av sympati når det er noe, men jeg mener det MÅ gå an å fokusere litt på andre ting også..:-)

Skrevet

Jeg ville ikke hatt deg som venn heller, så æddabædda. Jeg foretrekker de med IQ nok til å knytte skoene sine sjøl.

*knegg*

laguna1365380434
Skrevet

*knegg*

;-) Ja for alle _måtte_ jo simpelt hen skjønne både fornavn og etternavn på den jeg snakket om her, det sier seg selv liksom.

Skrevet

;-) Ja for alle _måtte_ jo simpelt hen skjønne både fornavn og etternavn på den jeg snakket om her, det sier seg selv liksom.

Samt adresse, hårfarge, høyde, vekt og hvem hun shagger. ;)

Skrevet

Venner driver ikke å baktaler og prater dritt om hverandre.

Du burde ha ryggrad nok til og ta det opp med henne istedet for på Dol.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hun hadde jo tatt det opp med venninna.

Huff, ja, det er fælt å baktale anonyme folk på nettet.

Skrevet

Hun hadde jo tatt det opp med venninna.

Huff, ja, det er fælt å baktale anonyme folk på nettet.

Helt enig med deg :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er helt vanlig å være avholds bland samer, din kunnskapsløse fjomp.

Største våset jeg har hørt på lenge.

Det er ingen som kler seg sånn med mindre de er snydens.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Helt enig med deg :-)

Jeg var en smule sarkastisk.

Gjest Princess Peach
Skrevet

*LOL*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Beviset på det der har du på et av bildene jeg sendte deg, av en gateselger i Thailand. Disse same-luene (eller hva det nå var) gikk nesten alle selgerne rundt og solgte, og de hadde sannsynligvis ikke solgt dem med mindre turister kjøpte.

Og man skal være bra drita for å kjøpe noe sånt. :)

Skrevet

Jeg var en smule sarkastisk.

Nei det vil jeg ikke si du var, er vel helt ok at du synes det er dårlig gjort og baktale venninner på nettet.

Skrevet

Knis, for dol er verdens navle og alle vet hvem lagunas venner er.

Du har forresten funnet et treffende nick.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei det vil jeg ikke si du var, er vel helt ok at du synes det er dårlig gjort og baktale venninner på nettet.

Hm, vet du ikke hva sarkasme er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...