Gå til innhold

Hun venninna mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knis, for dol er verdens navle og alle vet hvem lagunas venner er.

Du har forresten funnet et treffende nick.

Mange som er innom Dol vel, sikkert ikke bare laguna som er her fra vennekretsen hennes.

Kjekt du likte nicket mitt :-)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Deanna

17

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

14

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Beviset på det der har du på et av bildene jeg sendte deg, av en gateselger i Thailand. Disse same-luene (eller hva det nå var) gikk nesten alle selgerne rundt og solgte, og de hadde sannsynligvis ikke solgt dem med mindre turister kjøpte.

Og man skal være bra drita for å kjøpe noe sånt. :)

Sameluer i Thailand? Det må da vel være et nisjemarked?

Skrevet

Nei det vil jeg ikke si du var, er vel helt ok at du synes det er dårlig gjort og baktale venninner på nettet.

Det er nok slik på dol at her "baksnakkes" både venner, svigermødre, barn og ektefeller/samboere konstant. Det er nemlig ikke alle som har 100% perfekte omgivelser og noen har PROBLEMER som de trenger og snakke om.

Skrevet

Hm, vet du ikke hva sarkasme er?

Joda, men jeg synes ikke du var sarkastisk overfor laguna jeg :-)

Å ikke like baktaling er det vel tross alt de fleste som ikke gjør.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Poenget mitt var vel at jeg ikke synes hun baktaler venninna si i og med at ingen av oss vet hvem denne personen er.

Hvis ikke du vet det, da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sameluer i Thailand? Det må da vel være et nisjemarked?

Jepp. Men se på bildet i PP-fremvisninga av de to selgerne og den bikkja.

Lua dama har på hue gikk de rundt og solgte overalt, og det er en samegreie.

De tror sikkert de fleste i Skandinavia går med sånt. :)

Skrevet

Det er nok slik på dol at her "baksnakkes" både venner, svigermødre, barn og ektefeller/samboere konstant. Det er nemlig ikke alle som har 100% perfekte omgivelser og noen har PROBLEMER som de trenger og snakke om.

Perfekte omgivelser har vi vel ingen, det har nok ikke venninna til laguna heller ser jeg.

Skrevet

Knis, for dol er verdens navle og alle vet hvem lagunas venner er.

Du har forresten funnet et treffende nick.

egentlig synes jeg det er greit

skal innrømme at jeg ikke ville likt å lese dette om laguna var min venninne.

Men det er greit å bli minnet på at nettet er det offentlige rom.Og at å utlevere informasjon her er som å skrive et avisinnlegg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok. Så alle som skriver inne på samliv om reelle samlivsproblemer og problemer med deres respektive partnere, baksnakker partnerene sine?

Skrevet

Poenget mitt var vel at jeg ikke synes hun baktaler venninna si i og med at ingen av oss vet hvem denne personen er.

Hvis ikke du vet det, da?

Det skal du ikke se bort fra.

Synes du har helt fine holdninger til baksnakking jeg, du må ikke andres dårlige moral på Dol presse deg til og endre på det.

Skrevet

egentlig synes jeg det er greit

skal innrømme at jeg ikke ville likt å lese dette om laguna var min venninne.

Men det er greit å bli minnet på at nettet er det offentlige rom.Og at å utlevere informasjon her er som å skrive et avisinnlegg.

Men hvis du hadde vært lagunas venninne så hadde du ikke visst at laguna skrev på dol.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det skal du ikke se bort fra.

Synes du har helt fine holdninger til baksnakking jeg, du må ikke andres dårlige moral på Dol presse deg til og endre på det.

*LOL*

Jeg tror virkelig ikke min moral er så mye edlere enn andre folk på dol. Jøsses.

Skrevet

Men hvis du hadde vært lagunas venninne så hadde du ikke visst at laguna skrev på dol.

jo verden er liten.

hvordan vet du at denne venninnen ikke vil se disse innleggene eller havne inn på doktoronline.

altså vi vet ikke hvem andre som leser alt hva vi skriver.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp. Men se på bildet i PP-fremvisninga av de to selgerne og den bikkja.

Lua dama har på hue gikk de rundt og solgte overalt, og det er en samegreie.

De tror sikkert de fleste i Skandinavia går med sånt. :)

Har ikke PP på denne maskina, og gidder ikke gå på den andre for å se. :)

Men ei i koret hadde med seg en slags vill lue hun hadde kjøpt i Thailand en gang, det var noe slags festantrekk, tror jeg. Ble noen flotte festbilder av det. :D

Skrevet

Ok. Så alle som skriver inne på samliv om reelle samlivsproblemer og problemer med deres respektive partnere, baksnakker partnerene sine?

Det kan jeg ikke uttale meg om, har ikke lest der inne.

Men jeg synes det er dårlig gjort av venninner og gjøre sånt mot hverandre som dette.

Tror Laguna er litt drama queen her som prøver og lage litt action ved å "drite" ut en venninne. Slik ville ikke jeg ha behandlet mine venner.

Skrevet

Ja , jeg har tenkt litt på det.

Er det alltid en dårlig egenskap å feks baktale andre hvis man er sur på noen.Altså ingen kan vel like alle. Og alle har negative sider. Og hvis man skal fortelle alle andre hva man egentlig synes om de.

er det så riktig? Er det ikke da greit å kunne lufte det på dol eller til svigermor eller venninner.

Eller det er slemt?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har ikke PP på denne maskina, og gidder ikke gå på den andre for å se. :)

Men ei i koret hadde med seg en slags vill lue hun hadde kjøpt i Thailand en gang, det var noe slags festantrekk, tror jeg. Ble noen flotte festbilder av det. :D

Etter alt det snåle jeg så de selge tror jeg muligens de antar at turistene er så dritings at de kjøper hva som helst. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan jeg ikke uttale meg om, har ikke lest der inne.

Men jeg synes det er dårlig gjort av venninner og gjøre sånt mot hverandre som dette.

Tror Laguna er litt drama queen her som prøver og lage litt action ved å "drite" ut en venninne. Slik ville ikke jeg ha behandlet mine venner.

Hvor er det hun driter ut sin venninne? Hun spør da om et reelt problem.

Skrevet

Verdens eneste avholdsame! :-D *lol*

Ja, jeg er bekymret. Hun virker sekterisk, og hvertfall ikke noe lykkeligere enn når hun "drakk".

Jeg vet sannelig ikke ut eller inn. Det er kjipt å se på at venninnen min går rundt med stivt blikk å påstå ting om "sitt nye og bedre liv". jeg vet bare ikke hvordan jeg skal angripe det. Jeg vil jo ikke være noen sånn person som ikke vil støtte om folk vil ta grep på tilværelsen.

Jeg bare klarer ikke å se at hun hadde alkoholproblemer (men en del andre hadde hun!), eller at hun har det særlig bra. I tillegg har det blitt litt jævlig å henge ut med henne i mere enn en halvtime, og ikke bare innimellom.

veldig ekkelt å drite seg ut i fylla da.

men den skrekken varer ikke lenge , hehe..så er sikkert bare en fase.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Etter alt det snåle jeg så de selge tror jeg muligens de antar at turistene er så dritings at de kjøper hva som helst. :)

Ja, hatter er jo alltid morsomt i fylla.

Det samme med briller, masker og løsneser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...