Gå til innhold

Hun venninna mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det hun driter ut sin venninne? Hun spør da om et reelt problem.

Laguna mener vel det er venninna som har et problem, det er vel hun som trenger hjelp ikke laguna.

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Deanna

17

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

14

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, hatter er jo alltid morsomt i fylla.

Det samme med briller, masker og løsneser.

Hehe, ja, de gikk også rundt og solgte Bin Laden- og Hitler-masker. :)

Skrevet

jo verden er liten.

hvordan vet du at denne venninnen ikke vil se disse innleggene eller havne inn på doktoronline.

altså vi vet ikke hvem andre som leser alt hva vi skriver.

Tror du ikke de fleste hadde vært litt redde for å snakke om andre hvis de visste at folk i det hele tatt satt på nettet.

De fleste av mine venner har ikke data engang f.eks og vet ikke opp ned på en datamaskin.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, ja, de gikk også rundt og solgte Bin Laden- og Hitler-masker. :)

Jeg hadde en Langbein-maske da jeg var liten. Den ble brukt på mine foreldres fester til den var utslitt. Haha!

Skrevet

Ja , jeg har tenkt litt på det.

Er det alltid en dårlig egenskap å feks baktale andre hvis man er sur på noen.Altså ingen kan vel like alle. Og alle har negative sider. Og hvis man skal fortelle alle andre hva man egentlig synes om de.

er det så riktig? Er det ikke da greit å kunne lufte det på dol eller til svigermor eller venninner.

Eller det er slemt?

Jeg synes faktisk dol er det riktige stedet. Bedre å lufte ting her hvor ingen vet hvem personen er enn å ta det med venner som også kjenner personen.

Skrevet

Tror du ikke de fleste hadde vært litt redde for å snakke om andre hvis de visste at folk i det hele tatt satt på nettet.

De fleste av mine venner har ikke data engang f.eks og vet ikke opp ned på en datamaskin.

Det hørtes litt søkt ut syns jeg, de fleste av mine venner behersker data på en utmerket måte.

Jeg vet jo forresten litt om deg også jeg, rødhåret dame fra grunerløkka med voksne barn som har flyttet ut og en liten en hjemme. Røyker og tar deg et glass vin sammen med laguna innimellom :-)

Skrevet

men jeg vurderer å være kilde anonyn i forbindelse med en avisartikkel

altså jeg vurderer dette så mye mer alvorlig enn når jeg feks skriver et innlegg på DOl anonymt. det er jo i grunn det samme .

Og når man skriver noe på nettet så er det der leeenge

Et google søk og vips.

Skrevet

Jeg synes faktisk dol er det riktige stedet. Bedre å lufte ting her hvor ingen vet hvem personen er enn å ta det med venner som også kjenner personen.

ja enig.Altså de vennene jeg har som bare er bekjente er stortsett bare hyggelig og snille. Men de som jeg kjenner godt. altså alle har negative sider. Og jeg er ikke helt for den dere konfrontasjonslinjen.Noenganger er det greit å bare lufte ut sin frustrasjon.

Noenganger har jeg skrevet innlegg her andre og fått tilbakemeldinger på at det var jeg som var urimelig også.

Skrevet

altså jeg vurderer dette så mye mer alvorlig enn når jeg feks skriver et innlegg på DOl anonymt. det er jo i grunn det samme .

Et google søk og vips.

Det er nettopp det, og det er stadig vekk personer som fikler det til slik at noen finner nicket. Skal tro om ikke barna til Dorthe har gjort det en gang?

Skrevet

Et google søk og vips.

Jeg synes ikke det er det samme. Jeg skriver endel jeg kunne tenke meg å gå til avisen med men synes det er et mye større skritt å gå.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er nettopp det, og det er stadig vekk personer som fikler det til slik at noen finner nicket. Skal tro om ikke barna til Dorthe har gjort det en gang?

Hm, virker som om du vet mye om nickene her inne selv om du har et "nytt" nick.

Skrevet

jeg møtte en venninne på dol og en chattekanal.Så viste det seg at det var naboen min.Først etter vi hadde pratet om masse personlige ting..

skummelt.

Skrevet

ja enig.Altså de vennene jeg har som bare er bekjente er stortsett bare hyggelig og snille. Men de som jeg kjenner godt. altså alle har negative sider. Og jeg er ikke helt for den dere konfrontasjonslinjen.Noenganger er det greit å bare lufte ut sin frustrasjon.

Noenganger har jeg skrevet innlegg her andre og fått tilbakemeldinger på at det var jeg som var urimelig også.

Det er bare at på Dol så hersker det en villmarkslov som gjør at vi veteraner her inne får ubetinget støtte fra hverandre når vi oppfatter at det er en fersking som ypper seg.

Derfor må vi ofte skifte nick for og opprettholde statusen. I denne tråden synes jeg det bestemt at det er laguna som er urimelig, men hun pleier skjelden og ha evnen til og innrømme det. Det tror jeg nesten aldri har skjedd gjennom alle disse årene. Hun er en litt slik blakk betterwisser :-(

Skrevet

Barna mine vet nicket mitt og det gjør faktisk exen min også. Ønsker de å lese er det bare å sette igang. Jeg står for det jeg har skrevet her inne jeg.

Skrevet

Hm, virker som om du vet mye om nickene her inne selv om du har et "nytt" nick.

jeg har aldri egentlig lagt skjul på hvem jeg er .Altså jeg bytter bevist nick av og til.Fordi jeg er dol-avhengig og vil ikke at folk skal søke på nicket mitt og finne ut alt om meg.

har liksom lyst til å bestemme litt selv hva alle skal vite om meg og min livshistorie.

Jeg er elendig til å legge merke til detaljer.Det slo meg faktisk aldri inn at folk la merke til skrivestil. Men jeg har en crazy nettvenn som hadde lagret dato og klokkeslsett for når han fikk en sms av meg. Så mye raringer der ute som lagrer informasjon og legger merke til detaljer så best å være føre var.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er bare at på Dol så hersker det en villmarkslov som gjør at vi veteraner her inne får ubetinget støtte fra hverandre når vi oppfatter at det er en fersking som ypper seg.

Derfor må vi ofte skifte nick for og opprettholde statusen. I denne tråden synes jeg det bestemt at det er laguna som er urimelig, men hun pleier skjelden og ha evnen til og innrømme det. Det tror jeg nesten aldri har skjedd gjennom alle disse årene. Hun er en litt slik blakk betterwisser :-(

Hvorfor står du ikke fram med ditt faste nick, da?

Skrevet

Barna mine vet nicket mitt og det gjør faktisk exen min også. Ønsker de å lese er det bare å sette igang. Jeg står for det jeg har skrevet her inne jeg.

er ikke det utrolig ekkelt at noen har den detaljerte informasjonen om deg. Og du vet ikke hvem de er.

sånn får meg til å freake ut ihvertfall

Skrevet

Det hørtes litt søkt ut syns jeg, de fleste av mine venner behersker data på en utmerket måte.

Jeg vet jo forresten litt om deg også jeg, rødhåret dame fra grunerløkka med voksne barn som har flyttet ut og en liten en hjemme. Røyker og tar deg et glass vin sammen med laguna innimellom :-)

Hehe, du er helt tydelig ikke noen jeg kjenner. Noe feilinformert ja...

Noe stemmer selvfølgelig og de er antagelig en av de gamle gode her inne som har brukt feigenick.

Er du redd laguna skal bli sur på deg?

Skrevet

jeg har aldri egentlig lagt skjul på hvem jeg er .Altså jeg bytter bevist nick av og til.Fordi jeg er dol-avhengig og vil ikke at folk skal søke på nicket mitt og finne ut alt om meg.

har liksom lyst til å bestemme litt selv hva alle skal vite om meg og min livshistorie.

Jeg er elendig til å legge merke til detaljer.Det slo meg faktisk aldri inn at folk la merke til skrivestil. Men jeg har en crazy nettvenn som hadde lagret dato og klokkeslsett for når han fikk en sms av meg. Så mye raringer der ute som lagrer informasjon og legger merke til detaljer så best å være føre var.

enig :-)

Skrevet

jeg bytter nick fordi jeg vil ikke at alle skal søke på nicket mitt og finne ut om hva jeg synes er godt pålegg , livshistorie etc.

kun derfor

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...