Gå til innhold

Hun venninna mi...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg har aldri egentlig lagt skjul på hvem jeg er .Altså jeg bytter bevist nick av og til.Fordi jeg er dol-avhengig og vil ikke at folk skal søke på nicket mitt og finne ut alt om meg.

har liksom lyst til å bestemme litt selv hva alle skal vite om meg og min livshistorie.

Jeg er elendig til å legge merke til detaljer.Det slo meg faktisk aldri inn at folk la merke til skrivestil. Men jeg har en crazy nettvenn som hadde lagret dato og klokkeslsett for når han fikk en sms av meg. Så mye raringer der ute som lagrer informasjon og legger merke til detaljer så best å være føre var.

Hæ? Er du og piss samme person?

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Deanna

17

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

er ikke det utrolig ekkelt at noen har den detaljerte informasjonen om deg. Og du vet ikke hvem de er.

sånn får meg til å freake ut ihvertfall

Nei,jeg bryr meg faktisk ikke så mye for jeg har stort sett latt være å fortelle mine store hemmeligheter og stort sett vet de allerede om det jeg skriver + endel til.

Skrevet

Hvorfor står du ikke fram med ditt faste nick, da?

jeg vet ikke noe om andre nick jeg?

er det meg du henviser til?

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg bytter nick fordi jeg vil ikke at alle skal søke på nicket mitt og finne ut om hva jeg synes er godt pålegg , livshistorie etc.

kun derfor

Å herregud, det er skummelt hvis noen skulle få vite at jeg liker leverpostei, altså! Hjelpe meg, håper ikke sjefen og vennninnene mine finner ut at det er meg. *grøss*

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg vet ikke noe om andre nick jeg?

er det meg du henviser til?

Jeg skrev dette innlegget til piss, men det er du som svarer. Er dere samme person? *forvirret*

Gjest Princess Peach
Skrevet

nei

Hvorfor svarer du på innleggene jeg skriver til h*n da?

Skrevet

Hehe, du er helt tydelig ikke noen jeg kjenner. Noe feilinformert ja...

Noe stemmer selvfølgelig og de er antagelig en av de gamle gode her inne som har brukt feigenick.

Er du redd laguna skal bli sur på deg?

Nei jeg er ikke spes. redd laguna nei, men jeg må jo kunne prate med henne i fremtiden også, vi har hatt våre diskusjoner vi.

Er du fortsatt for dårlig form til og røyke ute?

SDD sitter vel på nattevakt med den brune skinnjakka si siden han er her inne midt på natta. Han er vel i full gang med og shave kroppen sin da, for det tror jeg jammen han gjør i arbeidstida.

Skrevet

Å herregud, det er skummelt hvis noen skulle få vite at jeg liker leverpostei, altså! Hjelpe meg, håper ikke sjefen og vennninnene mine finner ut at det er meg. *grøss*

hehe.

Jeg skriver om veldig mye personlige ting også da. Så det med pålegg er en bagatell. Men jeg vil ikke at noen skal kunne lage en "profil" av meg basert på alt jeg har svart på dol.

Skrevet

ja enig.Altså de vennene jeg har som bare er bekjente er stortsett bare hyggelig og snille. Men de som jeg kjenner godt. altså alle har negative sider. Og jeg er ikke helt for den dere konfrontasjonslinjen.Noenganger er det greit å bare lufte ut sin frustrasjon.

Noenganger har jeg skrevet innlegg her andre og fått tilbakemeldinger på at det var jeg som var urimelig også.

Altså, dersom man bruker fast nick må man regne med litt pes også. Og man får folk ærlige mening. Men det er vel det du ønsker også hvis du lufter problemer?

Gjest Princess Peach
Skrevet

hehe.

Jeg skriver om veldig mye personlige ting også da. Så det med pålegg er en bagatell. Men jeg vil ikke at noen skal kunne lage en "profil" av meg basert på alt jeg har svart på dol.

Nei, det vil ikke jeg heller, men det er jo bare å la være å svare på slike personlige spørsmål.

Og FU'er som bare spør etter personlige opplysninger gidder jeg aldri å svare på.

Så det er kjekt å kunne bruke sitt eget nick. :)

Skrevet

Altså, dersom man bruker fast nick må man regne med litt pes også. Og man får folk ærlige mening. Men det er vel det du ønsker også hvis du lufter problemer?

ja helt enig.liker ikke folk som diller.Og trådstarter , det være seg meg eller andre kan også være urimelige : )

Skrevet

eh gjør jeg det.. jeg bruker hundre nyeste.

beklager.

jeg og datamskiner..phew

Skrevet

Deanna samme person, nei det er vi ikke.

Jeg bruker aldri flere nick i samme tråd da kommer bare webbis. Men som oftest bruker jeg jo mitt faste nick da, og det er mye, mye eldre enn ditt :-)

Skrevet

Nei, det vil ikke jeg heller, men det er jo bare å la være å svare på slike personlige spørsmål.

Og FU'er som bare spør etter personlige opplysninger gidder jeg aldri å svare på.

Så det er kjekt å kunne bruke sitt eget nick. :)

ja. Men jeg har omtrent ingen nære venner. Så for meg er det godt å ha dol og prate om vanskelig og nære ting. Og de har det vært endel av de siste årene.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Deanna samme person, nei det er vi ikke.

Jeg bruker aldri flere nick i samme tråd da kommer bare webbis. Men som oftest bruker jeg jo mitt faste nick da, og det er mye, mye eldre enn ditt :-)

Tja, kanskje nicket ditt er eldre, men det er ikke så lenge siden jeg bytta nick da. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

beklager.

jeg og datamskiner..phew

Hmmm...

Gjest Princess Peach
Skrevet

ja. Men jeg har omtrent ingen nære venner. Så for meg er det godt å ha dol og prate om vanskelig og nære ting. Og de har det vært endel av de siste årene.

Jepp, men det er jo ingen som vet mer om hvem Deanna er enn det du selv forteller på dol.

Skrevet

beklager.

jeg og datamskiner..phew

Hvis du bruker "Svar til meg" så ser du lettere hvem som har skrevet til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...