Gå til innhold

Hun venninna mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev dette innlegget til piss, men det er du som svarer. Er dere samme person? *forvirret*

Nei vi er ikke samme person, mente jeg skrev det tidligere her i kveld jeg.

Finnes det riktige og feile nick da, jeg har et som jeg vanligvis bruker mest, men det er vel ikke riktigere enn dette nicket. Du kjenner meg vel ikke i RL likevell. Så for deg er jeg jo bare piss eller en annen signatur :-)

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Deanna

17

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jepp, men det er jo ingen som vet mer om hvem Deanna er enn det du selv forteller på dol.

joda. men jeg er veldig åpen.I tillegg så poster jeg av og til under the influence of alcohol.

Men enig i at det er mitt ansvar.

Skrevet

Tja, kanskje nicket ditt er eldre, men det er ikke så lenge siden jeg bytta nick da. :)

Siden du oppfordret meg på hvilket nick som er mitt faste, regner jeg jo selvsagt nå med at du nå forteller hva det gamle nicket ditt var.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei vi er ikke samme person, mente jeg skrev det tidligere her i kveld jeg.

Finnes det riktige og feile nick da, jeg har et som jeg vanligvis bruker mest, men det er vel ikke riktigere enn dette nicket. Du kjenner meg vel ikke i RL likevell. Så for deg er jeg jo bare piss eller en annen signatur :-)

Neida, men de fleste som skriver her holder seg til ett nick, hvis de ikke skal skrive noe pinlig eller ikke vil bli gjenkjent.

Skjønner ikke helt grunnen til at du ikke kunne bruke ditt vanlige nick i denne tråden.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Siden du oppfordret meg på hvilket nick som er mitt faste, regner jeg jo selvsagt nå med at du nå forteller hva det gamle nicket ditt var.

Det regner jeg med du klarer å finne ut, du som er så flink til å søke opp gamle innlegg. :)

Jeg har sagt det flere ganger her inne.

Skrevet

Nei nå må jeg legge meg, du våkner vel til mye innteresant lesing i morgen du laguna.

Kankje du får et snev av dårlig samvittighet, hvem vet. Du innrømmer det vel neppe likevell. Som regel har jeg da hatt inntrykk av at du har ment iq-en min har vært høyere før. Men kanskje du er en slik en som går etter trynefaktoren.

Skal legge merke til hva du synes om meg når jeg bruker mitt faste nick :-)

God natt da :-)

Skrevet

Det regner jeg med du klarer å finne ut, du som er så flink til å søke opp gamle innlegg. :)

Jeg har sagt det flere ganger her inne.

jeg vet, jeg vet, god natt da :-)

Skrevet

Neida, men de fleste som skriver her holder seg til ett nick, hvis de ikke skal skrive noe pinlig eller ikke vil bli gjenkjent.

Skjønner ikke helt grunnen til at du ikke kunne bruke ditt vanlige nick i denne tråden.

Hadde blitt så kinkig i teselskapet hos laguna, det er mest for og beskytte henne for traumer :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg vet, jeg vet, god natt da :-)

Godnatt, hvem enn du nå er.

laguna1365380434
Skrevet

Nei nå må jeg legge meg, du våkner vel til mye innteresant lesing i morgen du laguna.

Kankje du får et snev av dårlig samvittighet, hvem vet. Du innrømmer det vel neppe likevell. Som regel har jeg da hatt inntrykk av at du har ment iq-en min har vært høyere før. Men kanskje du er en slik en som går etter trynefaktoren.

Skal legge merke til hva du synes om meg når jeg bruker mitt faste nick :-)

God natt da :-)

Jesus kristus, du virker ikke helt lite forvirret.

Lykke til, god bedring og suss på kinnet og alt det der.

laguna1365380434
Skrevet

Hvorfor sluttet hun å drikke?

Det vet jeg ikke. Hun mener vel hun drakk for mye..Det er ikke helt lett å få tak på hva hun mener og ikke.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Venner driver ikke å baktaler og prater dritt om hverandre.

Du burde ha ryggrad nok til og ta det opp med henne istedet for på Dol.

Det har jeg jo gjort. Det skle ikke inn.

Hva mener du om folk som tar opp svigermødre, typer og unger her inne da?

Hva SKAL vi snakke om?

Du virker rett og slett ganske spikra.

laguna1365380434
Skrevet

Knis, for dol er verdens navle og alle vet hvem lagunas venner er.

Du har forresten funnet et treffende nick.

Ja, ALLE vet jo hvem vennene mine er, klart det! ;-p

laguna1365380434
Skrevet

egentlig synes jeg det er greit

skal innrømme at jeg ikke ville likt å lese dette om laguna var min venninne.

Men det er greit å bli minnet på at nettet er det offentlige rom.Og at å utlevere informasjon her er som å skrive et avisinnlegg.

Men hvordan hadde du vist det? ;-)

Jeg hadde ikke likt det om jeg hadde vært typen eller daten til de fleste av de som skriver her. Ikke for å snakke om hvis jeg var svigermora. Men det hadde jeg jo mest sannsynlig ikke vist, selvom jeg var det.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Mange som er innom Dol vel, sikkert ikke bare laguna som er her fra vennekretsen hennes.

Kjekt du likte nicket mitt :-)

Ingen jeg "kjenner" vet at jeg skriver her, så så mange så jeg tror ikke det mange jeg kjenner som hadde fått noe ut av å lese innleggene mine, selvom noen skulle slumpe til å skli innom.

Jeezes så paranoide dere er, noen. Men på den annen side skjønner jeg det jo bedre når jeg ser hvordan dere søker og setter sammen personer av enkelte nick. Det er bare det at det tror jeg ikke noen jeg kjenner hadde giddi.

Skrevet

Nei jeg er ikke spes. redd laguna nei, men jeg må jo kunne prate med henne i fremtiden også, vi har hatt våre diskusjoner vi.

Er du fortsatt for dårlig form til og røyke ute?

SDD sitter vel på nattevakt med den brune skinnjakka si siden han er her inne midt på natta. Han er vel i full gang med og shave kroppen sin da, for det tror jeg jammen han gjør i arbeidstida.

Neida, han har cybersex med meg i arbeidstiden.

Skrevet

Jesus kristus, du virker ikke helt lite forvirret.

Lykke til, god bedring og suss på kinnet og alt det der.

jadda, jadda, jadda eller pjatt, pjatt, pjatt og slarv.

Skrevet

Ja, ALLE vet jo hvem vennene mine er, klart det! ;-p

Det er godt de vet hva vi drikker og hvordan vi ser ut her inne ;o)

Og jeg er den eneste på hele Løkka med tre unger.

laguna1365380434
Skrevet

Det er godt de vet hva vi drikker og hvordan vi ser ut her inne ;o)

Og jeg er den eneste på hele Løkka med tre unger.

Jupp, det er det ingen flere som har..;-P

Og jeg er den eneste på hele løkka mede venninner det innimellom er vanskelig å forstå seg på..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...