Gå til innhold

Hun venninna mi...

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

jadda, jadda, jadda eller pjatt, pjatt, pjatt og slarv.

*lol* Du er pokker ikke virkelig..:-D

Har du noe poeng et sted eller har du bare slått deg og fått veldig vondt?

*bekymret*

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Deanna

17

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

14

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hadde blitt så kinkig i teselskapet hos laguna, det er mest for og beskytte henne for traumer :-)

Åja, så det er du som er alkisvenninna! :D

Skrevet

*lol* Du er pokker ikke virkelig..:-D

Har du noe poeng et sted eller har du bare slått deg og fått veldig vondt?

*bekymret*

Du trenger ikke være bekymret for meg, du må heller konse på deg selv tror jeg.

Skrevet

Åja, så det er du som er alkisvenninna! :D

Ja desverre, men laguna er så treg av seg at det tar nok enda en stund før hun skjønner det, sukk....

laguna1365380434
Skrevet

Du trenger ikke være bekymret for meg, du må heller konse på deg selv tror jeg.

Uansett hvor hardt du prøver kommer jeg ikke til å gidde å krangle med deg..;-) Gå heller å lek litt i trafikken.

Skrevet

Uansett hvor hardt du prøver kommer jeg ikke til å gidde å krangle med deg..;-) Gå heller å lek litt i trafikken.

Jeg vet du er sint for lenge, lenge siden. Det ble du allerede etter første innlegget hvor jeg sa deg imot.

Du blir alltid sint viss andre mener noe annet enn deg. Og da tyr du til hersketeknikker.

Nå ble du i allefall sint.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vet du er sint for lenge, lenge siden. Det ble du allerede etter første innlegget hvor jeg sa deg imot.

Du blir alltid sint viss andre mener noe annet enn deg. Og da tyr du til hersketeknikker.

"Du er sinna du! Nei, du er sinna du!"

laguna1365380434
Skrevet

Hadde jeg hatt noen fungerende hersketeknikker hadde jeg hersket deg ut fra "mine svar" for lengst..;-P

Jeg har i grunn ikke så mye i mot at folk er uenig i meg, men selvsagt har jeg litt imot folk som er stokk dumme og som i tillegg bare ute etter å krangle omm tull. På en en direkte uinteligent måte. Det gidder jeg ikke.

Oki?

laguna1365380434
Skrevet

"Du er sinna du! Nei, du er sinna du!"

Ja, hun er tydeligvis litt forelska..VIL snakke med meg, uansett..;-P

Sjelden har jeg sett noen skrive "laguna" flere ganger..;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, hun er tydeligvis litt forelska..VIL snakke med meg, uansett..;-P

Sjelden har jeg sett noen skrive "laguna" flere ganger..;-)

Forelska i mange her inne, ser det ut for. Hun vet iallfall mye til å ha et anonymt nick.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hva så om laguna er sint? Det er en helt lovlig følelse. Du fremsetter påstanden som om det skulle være en forbrytelse.

Når du driver og provoserer på denne måten, så er det ikke så merkelig om de du tirrer reagerer.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hva så om laguna er sint? Det er en helt lovlig følelse. Du fremsetter påstanden som om det skulle være en forbrytelse.

Når du driver og provoserer på denne måten, så er det ikke så merkelig om de du tirrer reagerer.

Det er vel reaksjonen hun er ute etter. :)

laguna1365380434
Skrevet

Forelska i mange her inne, ser det ut for. Hun vet iallfall mye til å ha et anonymt nick.

Definitivt!

laguna1365380434
Skrevet

Nå er jeg ikke så _veldig_ sint da, men ei heller lur nok til å lavære å svare..;-)

Det er jo alltid litt facinerende når noen er så interesserte!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du finner nok ikke så mange anonyme nybegynnere på dol, men en haug med faste nick så feige at de burde følge Lagunas råd om å leke litt i trafikken.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå er jeg ikke så _veldig_ sint da, men ei heller lur nok til å lavære å svare..;-)

Det er jo alltid litt facinerende når noen er så interesserte!

Nei, jeg oppfattet deg heller ikke som så veldig sint, jeg reagerte mest på piss sine påstander.

Det er nok som Peach sier, at det er reaksjonen provokatøren er ute etter. Mitt poeng var at hun ikke har oppnådd noe som helst, selv om de hun tirrer skulle bli sinte.

Det er provokatøren selv som havner i et dårlig lys.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Du finner nok ikke så mange anonyme nybegynnere på dol, men en haug med faste nick så feige at de burde følge Lagunas råd om å leke litt i trafikken.

Ja, som jeg har sagt til vedkommende lenger ned i tråden, skjønner ikke hvorfor hun ikke kan bruke sitt faste nick.

Skrevet

Ja, som jeg har sagt til vedkommende lenger ned i tråden, skjønner ikke hvorfor hun ikke kan bruke sitt faste nick.

Det står større respekt av å kritisere andre med eget nick, gitt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er veldig farlig å bruke sitt faste, anonyme nick. Det kunne få riper i lakken.

Og tenke seg til at folk som tror dette mener enkelte av oss er ustabile.

Velvel, de gærne har det godt. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det står større respekt av å kritisere andre med eget nick, gitt.

Enig!

Vil man være surpomp, så får man jaggu stå for det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...