Gå til innhold

Hun venninna mi...

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er veldig farlig å bruke sitt faste, anonyme nick. Det kunne få riper i lakken.

Og tenke seg til at folk som tror dette mener enkelte av oss er ustabile.

Velvel, de gærne har det godt. :)

Ja, skrekk! Jeg tør aldri si noe frekt i frykt for at noen kommer og tar meg. :P

• Svar 152
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

30

• Deanna

17

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

14

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig!

Vil man være surpomp, så får man jaggu stå for det. :)

Kanskje det er viktig å holde på æren, blæh...

Skrevet

Hadde jeg hatt noen fungerende hersketeknikker hadde jeg hersket deg ut fra "mine svar" for lengst..;-P

Jeg har i grunn ikke så mye i mot at folk er uenig i meg, men selvsagt har jeg litt imot folk som er stokk dumme og som i tillegg bare ute etter å krangle omm tull. På en en direkte uinteligent måte. Det gidder jeg ikke.

Oki?

Det var jo det jeg sa at du er sint, etter mange år på Dol kjenner de fleste av oss deg som en hissig besserwisser.

Skrevet

Du finner nok ikke så mange anonyme nybegynnere på dol, men en haug med faste nick så feige at de burde følge Lagunas råd om å leke litt i trafikken.

Sier Du Det ja

Skrevet

Det var jo det jeg sa at du er sint, etter mange år på Dol kjenner de fleste av oss deg som en hissig besserwisser.

Herlig:-) Flertallet på dol sitter og holder munn da, for hvis du kikker nedover tråden her får du ikke mye støtte. Det er alle Skybertene du snakker om, ja? :-)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, jeg oppfattet deg heller ikke som så veldig sint, jeg reagerte mest på piss sine påstander.

Det er nok som Peach sier, at det er reaksjonen provokatøren er ute etter. Mitt poeng var at hun ikke har oppnådd noe som helst, selv om de hun tirrer skulle bli sinte.

Det er provokatøren selv som havner i et dårlig lys.

Hun får bare drive på!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er bessewisser for de jeg har det med å vite best! ;-P

Hadde ikke du et stevnemøte med en eighteenwheeler?

Skrevet

Herlig:-) Flertallet på dol sitter og holder munn da, for hvis du kikker nedover tråden her får du ikke mye støtte. Det er alle Skybertene du snakker om, ja? :-)

Den som tier samtykker, og så er det jo de tøffe som står mot flertallet i en tråd. Massene er ofte for feige til det :-)

laguna1365380434
Skrevet

Den som tier samtykker, og så er det jo de tøffe som står mot flertallet i en tråd. Massene er ofte for feige til det :-)

Hva er det man stemmer for og i mot her da? Hvorvidt jeg er et skikkelig rasshøl? ;-)

Du får lage en egen FU da vet du, så opptatt som du er av meg..:-D

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen.

Har en venninne jeg også, som plutselig går helt opp i ting og snakker og snakker og snakker om det samme og jeg trenger ikke en gang forsøke å komme til orde. Det er nytteløst;o)

I en perisode var det noe helsekost-greier som skulle forandre livet hennes og som hun til slutt greide å dytte på meg også. Ja, det har i grunnen vært mye sånn alternativer greier. En gang var det bare meditasjon som betydde noe, og hun sto ropte ut av vinduet at naboungene måtte være stille for hun skulle meditere.Dette skulle gjøre henne til roligere og mer avbalansert person. Hø hø,jeg må bare le jeg:) Det virket ikke noe særlig.

Akkurat nå for tiden er det stjernetegn. Hun går på skole og studerer stjernetegn, så nå er det bare det en periode. Og jeg kan nesten ikke åpne kjeften min uten å få høre at dette er typisk kreps;o)

Også mannen min er sånn og sånn fordi han tilhører det stjernetegnet.

Og hvis jeg skulle komme til å nevne noe om andre personer, er det første hun vil vite hva slags stjernetegn de er født i.

Ja ja, jeg er bare spent på hva det neste blir. Kjedelig kan jeg ikke påstå at hun er ihvertfall, men det hadde vært fint å komme til orde litt for meg også, for skravla hennes går i ett sett;o)

Skrevet

Hva er det man stemmer for og i mot her da? Hvorvidt jeg er et skikkelig rasshøl? ;-)

Du får lage en egen FU da vet du, så opptatt som du er av meg..:-D

Synes du er søt jeg :-)

Kan ikke lage slike personlige FU- er da ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...