dolly. mamma. Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 er det uvanlig å gi barn litt knips og dask? Av og til hender at vi voksne gir barn litt knips på fingrene eller en dask på rompa når barnet ikke vil høre etter! jeg har gitt min unge det før. men ikke nå. er jeg unormal? eller er det uvanlig å gi litt knips eller dask=? hva mener dere? - dolly. mamma. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg håper det er veldig uvanlig ja, og du er ikke unormal, men en dårlig oppdrager når du gjør det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg håper i hvert fall det er uvanlig. Fysisk avstraffelse er ikke bare ulovlig og skadelig, det har dessuten svært liten effekt som oppragelsesmetode. 0 Siter
dolly. mamma. Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Jeg håper det er veldig uvanlig ja, og du er ikke unormal, men en dårlig oppdrager når du gjør det. takk for alle svar. Det var bare et spørsmål. Det er lenge siden jeg har sluttet med det. ville bare høre hva dere mente med det. forsatt he ei go dag. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo se en tråd som gikk her på åpent for ikke så lenge siden. Den heter "forelder som riser barnet". Der er det også fagsvar. Jeg kan ikke å linke, men søker du på dette i finn svar, så får du den sikkert opp:) 0 Siter
bouenas Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Du skriver "litt knips og dask", det kan være så mye. Personlig synes jeg det er ekkelt å høre/lese sånt. Selv om det sikkert ikke er så veldig brutalt, er det å bruke sin fysiske overmakt mot dem. Det er uakseptabelt for meg, og heldigvis ikke lov. Bra du tok til vet. 0 Siter
kamazi Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Ja, det er uvanlig. Man slår da for faen ikke folk for å få viljen sin, enten de er unger eller ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.