Gå til innhold

er det uvanlig å gi barn litt knips og dask?

Anbefalte innlegg

dolly. mamma.
Skrevet

er det uvanlig å gi barn litt knips og dask?

Av og til hender at vi voksne gir barn litt knips på fingrene eller en dask på rompa når barnet ikke vil høre etter! jeg har gitt min unge det før. men ikke nå.

er jeg unormal? eller er det uvanlig å gi litt knips eller dask=? hva mener dere?

- dolly. mamma.

Skrevet

Jeg håper det er veldig uvanlig ja, og du er ikke unormal, men en dårlig oppdrager når du gjør det.

Skrevet

Jeg håper i hvert fall det er uvanlig.

Fysisk avstraffelse er ikke bare ulovlig og skadelig, det har dessuten svært liten effekt som oppragelsesmetode.

dolly. mamma.
Skrevet

Jeg håper det er veldig uvanlig ja, og du er ikke unormal, men en dårlig oppdrager når du gjør det.

takk for alle svar. Det var bare et spørsmål. Det er lenge siden jeg har sluttet med det. ville bare høre hva dere mente med det. forsatt he ei go dag.

Gjest Jente31
Skrevet

Du kan jo se en tråd som gikk her på åpent for ikke så lenge siden. Den heter "forelder som riser barnet". Der er det også fagsvar. Jeg kan ikke å linke, men søker du på dette i finn svar, så får du den sikkert opp:)

Skrevet

Du skriver "litt knips og dask", det kan være så mye. Personlig synes jeg det er ekkelt å høre/lese sånt. Selv om det sikkert ikke er så veldig brutalt, er det å bruke sin fysiske overmakt mot dem. Det er uakseptabelt for meg, og heldigvis ikke lov. Bra du tok til vet.

Skrevet

Ja, det er uvanlig.

Man slår da for faen ikke folk for å få viljen sin, enten de er unger eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...