Maggi Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Varsel: Gammelt nytt! Noen som så Skavlan på fredag, og så mor med firlinger? Unektelig en fordel og få dem en og en. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Ja, jeg fikk med meg den aktive gjengen og deres spreke mor Hun hadde virkelig system på sakene. 0 Siter
Maggi Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Ja, jeg fikk med meg den aktive gjengen og deres spreke mor Hun hadde virkelig system på sakene. He he, jeg fikk med meg noen impulser der, ja. Vel, slik får jeg det nok aldri ) 0 Siter
Tonette Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det programmet så jeg ikke dessverre. Jeg kjenner noen som har firlinger på snart 3 år. Herlige unger, men jeg misunner dem ikke. Det må være aldeles skrekkelig travelt. Men det ser ut som om foreldrene greier utfordringen fint. Selv har vi nok med våre to :-) 0 Siter
Maggi Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Det programmet så jeg ikke dessverre. Jeg kjenner noen som har firlinger på snart 3 år. Herlige unger, men jeg misunner dem ikke. Det må være aldeles skrekkelig travelt. Men det ser ut som om foreldrene greier utfordringen fint. Selv har vi nok med våre to :-) Ja, du sier noe. Tre er nok her, det er hektisk nok, det. Fordel å ha dem i forskjellig alder, vil jeg nok tro... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.