Gjest turisten med fly Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg skal reise utenlands og de jeg skal til trenger en bærbar pc som de vil jeg skal bringe med meg. Lite reisevant som jeg er så lurer jeg på om det går an å ha den som håndbagasje? Blir jeg spurt om noe angående pc'en kan jeg ikke svare for den har jeg ikke peiling på. Er det regler for sånnt elektornisk utstyr? Burde jeg pakke den i kufferten? Har ikke lyst å ta den med men tør ikke si det til de som trenger den. Mvh en som sjelden reiser med fly 0 Siter
collins Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Pakk den midt i kofferten med klær på alle sider-over-under, slik at den blir "polstret". Funker perfekt. Jeg har hatt med min på tre lengre utenlandsreiser. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det går fint å ha pc som håndbagasje. Den skal tas ut av sekken/bagen og sendes separat gjennom sikkerhetssjekken. 0 Siter
Gjest lade den opp Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvis du har den som håndbaggasje, sørg for at batteriene er litt ladet opp og at du kan logge deg på, slik at du kan skru den på. I noen sikkerhetskontroller blir du bedt om å vise at den virker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.