Gjest lille trille som er ny Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det har jeg aldri gjort for jeg har nettopp kjøpt den. Så er spørsmålet: hvordan gjør jeg det? Kjører jeg først inn og så går til utsiden og trykker noe inn i en automat eller finnes det mulighet for å sitte inni bilen når den vaskes? 0 Siter
vilde Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du sitter inni ja. Betal først inne på stasjonen og få kode eller polett. 0 Siter
Gjest kun børsteløs ! Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Ny bil ? Husk da å benytt BØRSTELØS vask, ellers er bilen din ripete etterpå ! Kjøpte oss ny bil, farge er sort, masse riper etter ett besøk i vaskehall med børstevask, så ALDRI mer det. 0 Siter
Gjest lille trille som er ny Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Fint forum der vi kan spørre om alt mulig. Takk for hjelpen! 0 Siter
morsan Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Fint forum der vi kan spørre om alt mulig. Takk for hjelpen! Husk endelig å ha vinduer og takluke lukket! ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Du slipper på en polett ved utgangen. Når portene åpner seg så kjører du inn,plasser bilen midt i hallen og kjør frem til det lyser rødt. Så kan du bare sitte rolig i bilen og la vasken gå sin gang:-) Står som regel bruksanvisning utenfor. Men er bilen nye så ikke vask den med børster, de lager riper. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hvis du har antenne på taket eller liknende, så er det lurt å skru den av hvis du skal vaske bilen med børster. Ellers knekker den.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.