Gå til innhold

Vaske bil i vaskehall

Gjest lille trille som er ny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har jeg aldri gjort for jeg har nettopp kjøpt den.

Så er spørsmålet: hvordan gjør jeg det? Kjører jeg først inn og så går til utsiden og trykker noe inn i en automat eller finnes det mulighet for å sitte inni bilen når den vaskes?

Fortsetter under...

Skrevet

Du sitter inni ja. Betal først inne på stasjonen og få kode eller polett.

Gjest kun børsteløs !
Skrevet

Ny bil ?

Husk da å benytt BØRSTELØS vask, ellers er bilen din ripete etterpå !

Kjøpte oss ny bil, farge er sort, masse riper etter ett besøk i vaskehall med børstevask, så ALDRI mer det.

Skrevet

Fint forum der vi kan spørre om alt mulig. Takk for hjelpen!

Skrevet

Fint forum der vi kan spørre om alt mulig. Takk for hjelpen!

Husk endelig å ha vinduer og takluke lukket! ;-)

Skrevet

Du slipper på en polett ved utgangen. Når portene åpner seg så kjører du inn,plasser bilen midt i hallen og kjør frem til det lyser rødt. Så kan du bare sitte rolig i bilen og la vasken gå sin gang:-)

Står som regel bruksanvisning utenfor.

Men er bilen nye så ikke vask den med børster, de lager riper.

Annonse

Skrevet

Hvis du har antenne på taket eller liknende, så er det lurt å skru den av hvis du skal vaske bilen med børster. Ellers knekker den..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...