Gå til innhold

Messenger:Du ble pålogget på en annen datamaskin...??

Anbefalte innlegg

Gjest hacking på gang?
Skrevet

Nå skulle jeg logge meg på Messenger, og da dukker det opp en beskjed om at "du ble akkurat logget på på en annen datamaskin". Hva er dette for noe tull? Den andre PC'n vår er jo avslått!

Gjest hacking på gang?
Skrevet

Windows messenger som kjører i bakgrunnen?

Versjonen jeg bruker heter Windows Live Messenger, og jeg sjekka etter, men jeg har ingen flere versjoner som er pålogga...

(jeg vet det går an, for av og til bruker jeg og en annen samme PC, og da er vi pålogget med hver vår MSN)

Skrevet

Versjonen jeg bruker heter Windows Live Messenger, og jeg sjekka etter, men jeg har ingen flere versjoner som er pålogga...

(jeg vet det går an, for av og til bruker jeg og en annen samme PC, og da er vi pålogget med hver vår MSN)

Det samme skjedde på gubbens pc da jeg lånte den. Jeg fikk beskjed om at jeg var logget på en annen maskin. Jeg sjekket min egen pc, der var jeg ikke logget på. Windows messenger på hans maskin sto også som avlogget. Jeg logget meg på min egen maskin med en annen bruker og sendte en melding. Den havnet på gubbens maskin. Jeg slettet Windows messenger, da forsvant det problemet.

Du kan også prøve å deaktivere den på "verktøy", "administrer tillegg".

Gjest Filifjompen
Skrevet

Hacking på gang? Har ikke greie på det jeg altså, men høres kanskje ut som om noen har overtatt kontroll over deler av PC'en din. Heldigvis er jeg bare bruker her hjemme. Roper høyt på hjelp ved den minste uregelmessighet. Til servicefolkets (juniors) store fortvilelse. Og irritasjon! hehe...

Skrevet

Hei !

Du kan få denne meldingen hvis noen er logget på med ditt brukernavn og passord fra en annen datamaskin...

Skrevet

Den samme melding får jeg en sjelden gang på jobben når jeg bruker en PC som ikke er tilknyttet bedriftens netverk. Har aldri forstått hvorfor.

Caloni Makaroni
Skrevet

SÅnn er det noen ganger med meg også. Det er når Outlook Express går i bakgrunnen. Den logger seg på Windows Messenger som den selv lyster, men ikonet kommer ikke nede i høyre hjørne. Det kommer derimot mange sånn grønne "hoder" i "kontaktboka" i OE, sånn ser jeg at jeg er logget på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...