Gå til innhold

Å spise en hel ananas...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er det litt i voldsomste laget på en mandagskveld?

Har aldri reagert på noen type mat tidligere, men nå prikker og klør det i og rundt munnen, har vel holdt på i en 10 minutters tid tenker jeg.

Er det sånt som blir verre, og hva gjør man i så fall? Eller er prikking & kløe alt som skjer, og så gå det over av seg selv etter en stund?

Skrevet

Oj. En hel ananas?

Da kommer du nok snart til å sitte på do i tillegg...

Skrevet

Endel syre i en ananas, ja!

Har gjort det selv en gang og det var ikke godt!

;) God bedring.

Skrevet

Oj. En hel ananas?

Da kommer du nok snart til å sitte på do i tillegg...

Åh...æsjda.

Men det var jo så godt jo!

:o)

Skrevet

Endel syre i en ananas, ja!

Har gjort det selv en gang og det var ikke godt!

;) God bedring.

Takk :o)

Skrevet

Åh, Gud... tannkjøttet mitt trekker seg en centimeter tilbake bare ved tanken!

Skrevet

Åh, Gud... tannkjøttet mitt trekker seg en centimeter tilbake bare ved tanken!

*lol*

Skrevet

Ååå, nå fikk jeg vann i munnen!

Det er nok ikke så uvanlig. Ananasen inneholder ett eller annet som gjør at munnen ofte reagerer.

Du kan jo prøve å skylle litt med vann.

Skrevet

det er det samme med kiwi. det går over til i morgen tenker jeg.. det er litt sårt.. kiwi og ananas er sånn man må spise med måte! selv om det ikke er så lett med ananas da..

Skrevet

hehe, gjorde det samme i sommer. Eller dvs, jeg spiste bare en halv, men hadde kjøpt en skikkelig stor ananas. For å si det sånn, jeg gjør ikke DET igjen.

Ble sår i munnen, det varte noen dager.

Gjest Marinaa
Skrevet

Det pleier å svi mindre hvis man skjærer bort skallet før man spiser den! Altså slik at du ikke spiser fruktkjøttet av skallet sånn at skallet kommer inntil munnen og leppene :) Men det er ganske sterke saker ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...