Gå til innhold

Here we go again


Gjest Alt jeg klarer

Anbefalte innlegg

Gjest Alt jeg klarer

Jeg har ikke kommet meg ut av det ene avhenighetsforholdet, før jeg er på full fart inn i et nytt. Ble innlagt for noen måneder siden og fikk hjelp til å komme meg ut av et 10 år gammelt "forhold" til min fosterfar. Å jammen det begynner miljøkontakten min på psykiatrisk å legge an på meg. Aaaaaaaaaaarg! Han har bedt om unskyldning og lovt at det aldri skal gjenta seg. Vi ble enig om å starte på nytt... men hvor enkelt er det? Behandleren min er også langtidssykemeldt, så nå føler jeg meg temmelig alene igjen med mine mørke hemmeligheter. Vanskelig å oppføre seg naturlig på avdelinga når miljøkontakten min er i nærheten. Blir så stivt og unaturlig oppførsel på begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bella - (tb)

Hvorfor tar du det ikke opp med en annen pleier? Slik at du enkelt og greit får en stopp på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om å få en ny miljøkontakt! Slike mennesker bør jo ikke få komme i kontakt med utsatte mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Be om å få en ny miljøkontakt! Slike mennesker bør jo ikke få komme i kontakt med utsatte mennesker.

Hva pokker? Hvorfor står mitt nick her? Jeg har ikke skrevet dette innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...