Gjest lurer på det nå Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Kan jeg ta det på forhånd? Må jeg få pass på politistasjon eller kan lokal politi/lensmann gjøre det? 0 Siter
Gjest ICI Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du skal ikke smile, og ha håret dratt bakover. 0 Siter
erin Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du må ta det på forhånd. Tror ikke de tar bilder på stasjonen. 0 Siter
Tonette Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du må ta bilde på forhånd. Det ene øret må vise på bildet. Tror du må på politistasjonen for å få pass. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du må ta det på forhånd. Tror ikke de tar bilder på stasjonen. På "vår" politistasjon er det fotoautomat. 0 Siter
erin Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 På "vår" politistasjon er det fotoautomat. Okei! ) 0 Siter
Piraye Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 I byer er det ofte automat på stasjonen. Men du kan ta med seg. ansiktet helt vendt mot kameraet, ingenting luer eller store jakker som går mot ansiktet, øynene skal vises helt(ikkeno hår i veien) og bildet skal gå helt til skuldrene begynner. Tok bilde på stasjonen idag jeg. (til pass altså.) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 I byer er det ofte automat på stasjonen. Men du kan ta med seg. ansiktet helt vendt mot kameraet, ingenting luer eller store jakker som går mot ansiktet, øynene skal vises helt(ikkeno hår i veien) og bildet skal gå helt til skuldrene begynner. Tok bilde på stasjonen idag jeg. (til pass altså.) Sjekket på nettet nå i kveld og der står det at ansiktet skal være litt skrått mot kamera slik at det ene øret synes. Sånn var det da jeg tok passbilde for 2 år siden i alle fall. 0 Siter
Piraye Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Sjekket på nettet nå i kveld og der står det at ansiktet skal være litt skrått mot kamera slik at det ene øret synes. Sånn var det da jeg tok passbilde for 2 år siden i alle fall. Sto ikke det på politistasjonen idag hvertfall. Tok ikke bildet sånn og godkjent ble det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.