Gå til innhold

Bilder til pass

Gjest lurer på det nå

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på det nå
Skrevet

Kan jeg ta det på forhånd?

Må jeg få pass på politistasjon eller kan lokal politi/lensmann gjøre det?

Skrevet

Du må ta det på forhånd.

Tror ikke de tar bilder på stasjonen.

Skrevet

Du må ta bilde på forhånd. Det ene øret må vise på bildet.

Tror du må på politistasjonen for å få pass.

Skrevet

Du må ta det på forhånd.

Tror ikke de tar bilder på stasjonen.

På "vår" politistasjon er det fotoautomat.

Skrevet

I byer er det ofte automat på stasjonen.

Men du kan ta med seg. ansiktet helt vendt mot kameraet, ingenting luer eller store jakker som går mot ansiktet, øynene skal vises helt(ikkeno hår i veien) og bildet skal gå helt til skuldrene begynner.

Tok bilde på stasjonen idag jeg.

(til pass altså.)

Skrevet

I byer er det ofte automat på stasjonen.

Men du kan ta med seg. ansiktet helt vendt mot kameraet, ingenting luer eller store jakker som går mot ansiktet, øynene skal vises helt(ikkeno hår i veien) og bildet skal gå helt til skuldrene begynner.

Tok bilde på stasjonen idag jeg.

(til pass altså.)

Sjekket på nettet nå i kveld og der står det at ansiktet skal være litt skrått mot kamera slik at det ene øret synes. Sånn var det da jeg tok passbilde for 2 år siden i alle fall.

Skrevet

Sjekket på nettet nå i kveld og der står det at ansiktet skal være litt skrått mot kamera slik at det ene øret synes. Sånn var det da jeg tok passbilde for 2 år siden i alle fall.

Sto ikke det på politistasjonen idag hvertfall. Tok ikke bildet sånn og godkjent ble det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...