Gå til innhold

Blinkende reklame igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg husker ikke hvordan dette var... og finner ikke gamle innlegg om det. Så jeg lurte bare på om en eller annen her var så snill å gi meg oppskrift til hvordan fjerne all blinkende reklame, bilder som forandrer seg på skjermen.

Jeg bruker helst Explorer 7, men har også Opera 9.10 og Firefox 2.0.0.1. På Opera og Firefox får jeg ikke frem valget med pakke ut trådene, så derfor liker jeg ikke disse så godt.

Jeg regner med at det bare er noen enkle endringer, fjerne noen hukker her og der..?

Tusen takk :-)

Skrevet

Jeg får fram valget om å pakke ut trådene i Opera i alle fall, og det har jeg alltid gjort. Jeg vet ikke hvordan du fjerner reklame i Explorer. Til Firefox finnes det en plugin som heter Adblock. I Opera høyreklikker du og velger "Block content", og så klikker du på reklamene du vil ha bort.

Skrevet

Bruker Norton Internet Security jeg, Ad-blocker-funksjonen der er flott.

Mye hvite felter når jeg er her på DOL, men ellers behagelig å hvile øynene på, og ikke ene eneste reklame :)

Skrevet

Jeg får fram valget om å pakke ut trådene i Firefox.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...