Gjest psoriasis og sex Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Jeg er plaget av psoriasis og tør ikke ha sex med potesielle kjærester. Ja jeg vet at jeg ikke skal tenke slik. 0 Siter
pekkaline Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Har du det over hele kroppen?? En vakker dag så kommer din drømmemann, og du vet da at du kan snakke med han om dette. Sex er jo ikke det man begynner et forhold med.(vanligvis) Hvis du har problemer likevel med å fortelle så synes jeg du kan hinte litt med f.eks å la det ligge fremme brosjyrer om psoriasis når han kommer. Jeg synes du skal finne noen å snakke med om dette hvis det er et voksende problem. Du bryter med kjærestene dine før det blir for alvorlig?? 0 Siter
Gjest ikke lett å forstå for utenforstående Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Føler med deg, jeg har det samme. MYE. Har heldigvis en mann som har vært sammen med meg siden før jeg fikk psoriasis. Men har ofte tenkt tankene som du har; hva om jeg ikke allerede hadde min mann... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Det er jo bare å si det som det er det, før dere har sex. Det er jo bare en fordel bli kjent før man har sex, og da er det også naturlig å fortelle om psoriasisen. Er den potensielle partneren glad i _deg_ vil ikke psoriasis ødelegge det. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Dette er vel et tema du kan ta opp, før dere evt skal til sengs? Det likeste er uansett å kjenne sine partnere, før man finner køya sammen. Jeg har en form for psoriasis selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.