Gå til innhold

Psorasis og sex

Gjest psoriasis og sex

Anbefalte innlegg

Gjest psoriasis og sex
Skrevet

Jeg er plaget av psoriasis og tør ikke ha sex med potesielle kjærester. Ja jeg vet at jeg ikke skal tenke slik.

Skrevet

Har du det over hele kroppen??

En vakker dag så kommer din drømmemann, og du vet da at du kan snakke med han om dette. Sex er jo ikke det man begynner et forhold med.(vanligvis)

Hvis du har problemer likevel med å fortelle så synes jeg du kan hinte litt med f.eks å la det ligge fremme brosjyrer om psoriasis når han kommer.

Jeg synes du skal finne noen å snakke med om dette hvis det er et voksende problem. Du bryter med kjærestene dine før det blir for alvorlig??

Gjest ikke lett å forstå for utenforstående
Skrevet

Føler med deg, jeg har det samme. MYE.

Har heldigvis en mann som har vært sammen med meg siden før jeg fikk psoriasis.

Men har ofte tenkt tankene som du har; hva om jeg ikke allerede hadde min mann...

Skrevet

Det er jo bare å si det som det er det, før dere har sex.

Det er jo bare en fordel bli kjent før man har sex, og da er det også naturlig å fortelle om psoriasisen.

Er den potensielle partneren glad i _deg_ vil ikke psoriasis ødelegge det.

Skrevet

Dette er vel et tema du kan ta opp, før dere evt skal til sengs? Det likeste er uansett å kjenne sine partnere, før man finner køya sammen.

Jeg har en form for psoriasis selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...