trenger hjelp nå! Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Nå trenger jeg hjelp folkens! En god venn av meg (mann) blir 40 år i mars, og jeg lurer på hva jeg skal gi. Pris: 0-1000,- Type venn: Passe god venn- møtes regelmessig. Hans yrke: Snekker Mitt yrke: Sykepleier Ha'kke peiling rett og slett!! Jeg hadde bursdag i januar, og fikk massasjeolje m.m fra ham. Tips takk! 0 Siter
trenger hjelp nå! Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Gi han gavekort på massasje Nå er jeg diplomert massør i tillegg til jobben som sykepleier. Er det en idé? En times kroppsmassasje? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du gir ham massasje. + en flaske Backe Gabrielsen XO. 0 Siter
trenger hjelp nå! Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 Du gir ham massasje. + en flaske Backe Gabrielsen XO. Høres ut som en god plan! 0 Siter
Bassisten Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Nå er jeg diplomert massør i tillegg til jobben som sykepleier. Er det en idé? En times kroppsmassasje? Jah! 0 Siter
Gjest et par forslag Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Gavekort på byggmaker, dvd-serie ("The wire" eller "Sopranos"), en kasse øl, kinobilletter, baileys, kaffe og sjokolade, termos og kakao til kalde dager på jobb, skjerf, arbeidshansker, boblebad ;-), noen bærbusker til å ha i hagen eller gavekort på cd'er. 0 Siter
Mistera Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 på sånne runde dager så syntes jeg det er fint med spleiselag, altså¨at dere er flere venner som går sammen og gjør noe ekstra med han:) Som en helikopertur, paintball (ja menn blir som gutter igjen:)) osv... noe for han? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.