Gå til innhold

Trenger du en hushjelp...?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Skaff deg en mann som går på krykker!

Jeg har vasket utallige maskiner med klær i går og i dag, og han bretter etterhvert som de kommer ut av trommelen. Han har slikt å gjøre på, han! Sweet! :)

Nevnte jeg at jeg hater å brette tøy? ;)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• morsan

7

• bouenas

6

• Lotte :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så snill! :)

Det er litt rart når man blir syk. Jeg selv tenker i allefall på alt jeg skulle fått gjort _mer_ når jeg er syk enn når jeg er frisk. Rart.

Kan det være det som herjer din kjære? ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Så snill! :)

Det er litt rart når man blir syk. Jeg selv tenker i allefall på alt jeg skulle fått gjort _mer_ når jeg er syk enn når jeg er frisk. Rart.

Kan det være det som herjer din kjære? ;)

Snill? Ja, jeg må jo gjøre alt annet for ham, så det minste han kan gjøre er jo å brette tøyet når han bare sitter der likevel.

Ja, og så børster han katten, da. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Låner du ham bort? ;)

Kun til hjelp i huset, altså!

Bare til hunkjønn, sier han. Men det er et tidsbegrenset tilbud, snart er han oppegående igjen. :)

Skrevet

Bare til hunkjønn, sier han. Men det er et tidsbegrenset tilbud, snart er han oppegående igjen. :)

Jeg _er_ hunnkjønn...., og tar imot den hushjelp jeg kan få. Nesten :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg _er_ hunnkjønn...., og tar imot den hushjelp jeg kan få. Nesten :)

Tja, han melder seg frivillig, sier han. Søknad i tre eksemplarer kan sendes til meg. :)

Skrevet

Tja, han melder seg frivillig, sier han. Søknad i tre eksemplarer kan sendes til meg. :)

Søknader er på vei ;o)

Skrevet

Trenger og trenger, jeg har ihvertfall lyst på en hushjelp! ;)

Heldig du! :)

Skrevet

Her er det motsatt. Jeg går på krykker og det er ingen hushjelp her i gården nei.

Brette klær er det minste problemet. MEN jeg lærer å tøye min egen toleransegrense i forhold til møkk, støv og ikke minst hundehår.

Det er stort sett jeg som rydder, vasker, handler og lager mat her i huset når jeg ikke er kneoperert. Nå kan jeg ikke kjøre bil en gang. Ikke på flere uker.

Middagen får jeg når det passer.... han. Men han gjør ting, alt blir gjort på en annen måte enn "min". Dette har jeg sikkert godt av.

Han er flink med barna, hunden blir luftet, maten kommer på bordet. Men han er sååååå sliten om kvelden da.

Eh det eneste som var fellesnevneren med innlegget ditt var visst krykkene :o)

Skrevet

Du kan til og meg tjene penger på'n. Du kan nemlig leie han ut til meg! :D

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1172570630' post='3548796]

Du kan til og meg tjene penger på'n. Du kan nemlig leie han ut til meg! :D

Åh, det blir ikke billig, altså! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Her er det motsatt. Jeg går på krykker og det er ingen hushjelp her i gården nei.

Brette klær er det minste problemet. MEN jeg lærer å tøye min egen toleransegrense i forhold til møkk, støv og ikke minst hundehår.

Det er stort sett jeg som rydder, vasker, handler og lager mat her i huset når jeg ikke er kneoperert. Nå kan jeg ikke kjøre bil en gang. Ikke på flere uker.

Middagen får jeg når det passer.... han. Men han gjør ting, alt blir gjort på en annen måte enn "min". Dette har jeg sikkert godt av.

Han er flink med barna, hunden blir luftet, maten kommer på bordet. Men han er sååååå sliten om kvelden da.

Eh det eneste som var fellesnevneren med innlegget ditt var visst krykkene :o)

Hehe, ja, det er litt hardt å se at ting blir gjort annerledes av og til. Du får ha god bedring, da! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Trenger og trenger, jeg har ihvertfall lyst på en hushjelp! ;)

Heldig du! :)

Gleder meg egentlig til han kan gå på egenhånd igjen. :)

Skrevet

Nevnte jeg at det kommer mye god sex ut av en manns husarbeid?

Men det er ikke sikkert det er så mandig dah.

Etterpå kan du stikke ut og bytte eksosanlegg i kulde og sølevann.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nevnte jeg at det kommer mye god sex ut av en manns husarbeid?

Men det er ikke sikkert det er så mandig dah.

Etterpå kan du stikke ut og bytte eksosanlegg i kulde og sølevann.

Eksosanlegget er bra, takk. :)

Skrevet

Eksosanlegget er bra, takk. :)

Jeg syns det er sexy at damer blir skitne, snekrer og mekker. Men de syns ikke det selv.

Skrevet

Når han er ferdig der, da kan du sende han hit.

Katten er død, er han god til å fange mus?

Skrevet

Jeg syns det er sexy at damer blir skitne, snekrer og mekker. Men de syns ikke det selv.

Jeg snekret ny grind til hestene/stallen i går ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...