Gå til innhold

Trenger du en hushjelp...?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg syns det er sexy at damer blir skitne, snekrer og mekker. Men de syns ikke det selv.

Hvem synes ikke det?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• morsan

7

• bouenas

6

• Lotte :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg snekret ny grind til hestene/stallen i går ;)

Etter at hesten hadde rømt?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Når han er ferdig der, da kan du sende han hit.

Katten er død, er han god til å fange mus?

Nei, men jeg har en katt som er god til å fange mus. Han blir sikkert glad for å få noen å fange, for nå er det lenge siden han har spist noen. :)

Skrevet

Hvem synes ikke det?

Alle burde det, spør du meg.

Skrevet

Etter at hesten hadde rømt?

Jepp.. Men han gikk ikke langt, bare 5 meter bort til maten :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Alle burde det, spør du meg.

Ja, absolutt.

Og flere mannfolk burde svinge mopp og støvkost. :)

Skrevet

Ja, absolutt.

Jeg vasket huset til hun kom hjem, men oppdaget at da orket jeg ikke å innkassere belønningen.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg vasket huset til hun kom hjem, men oppdaget at da orket jeg ikke å innkassere belønningen.

Huff, stakkars lille deg.

Skrevet

Huff, stakkars lille deg.

Jeg fikk lov å ha det til gode :-)

Skrevet

Ja, absolutt.

Absolutt! Folk snakker for mye om G-punktet og for lite om H-flekken! ;-)

|

|

|

|

|

|

|

|

...og H'en står da for HUSARBEID!! :-D

Skrevet

Jepp.. Men han gikk ikke langt, bare 5 meter bort til maten :o)

Mat.

Jeg imponerte mange gjester med spørmålet: hvor er kattene?

Så ristet jeg på kitekatesken, og vips, der var kattene som lyn fra klar himmel.

Skrevet

Jeg fikk lov å ha det til gode :-)

Minner meg nesten om et par jeg så på "dr" Phil en gang: Over tid hadde det utviklet seg til et voldsomt belønningssystem for sex. Han ga henne alskens gaver i bytte mot velvillighet i senga....;-)

Skrevet

Minner meg nesten om et par jeg så på "dr" Phil en gang: Over tid hadde det utviklet seg til et voldsomt belønningssystem for sex. Han ga henne alskens gaver i bytte mot velvillighet i senga....;-)

Det er ikke bra. Men da var vel det eneste hun kunne by på, og det eneste han var interessert i?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Absolutt! Folk snakker for mye om G-punktet og for lite om H-flekken! ;-)

|

|

|

|

|

|

|

|

...og H'en står da for HUSARBEID!! :-D

Hehe, herlig. :)

Men jeg skal ikke klage på det, altså. ;)

Skrevet

Mat.

Jeg imponerte mange gjester med spørmålet: hvor er kattene?

Så ristet jeg på kitekatesken, og vips, der var kattene som lyn fra klar himmel.

Bra næringsvett ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Sjukt! Minner meg om "Alle elsker Raymond" og slike serier, hvor hovedpersonen blir sjeleglad hvis kona antyder at det blir noe på ham den kvelden, og hun som regel sitter der med pysjamasen kneppet opp til haka. :P

Skrevet

Det er ikke bra. Men da var vel det eneste hun kunne by på, og det eneste han var interessert i?

Jeg husker ikke så nøye hvordan forholdet var, men tror det begynte i "det små", f eks at han ymter frampå om sex, hvorpå hun tuller med at "hvis du skifter dekk på bilen først, så" eller noe annet.

Etterhvert hadde det utviklet seg til litt av et system, der hun drev og samlet opp "bonuspoeng" for å kunne få større ting, som pelskåpe og diamantring.

*sjokkerende*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg husker ikke så nøye hvordan forholdet var, men tror det begynte i "det små", f eks at han ymter frampå om sex, hvorpå hun tuller med at "hvis du skifter dekk på bilen først, så" eller noe annet.

Etterhvert hadde det utviklet seg til litt av et system, der hun drev og samlet opp "bonuspoeng" for å kunne få større ting, som pelskåpe og diamantring.

*sjokkerende*

Hadde jeg vært den mannen, hadde jeg ikke tatt fem øre for å finne meg en elskerinne. Makan til pulverheks.

Skrevet

Sjukt! Minner meg om "Alle elsker Raymond" og slike serier, hvor hovedpersonen blir sjeleglad hvis kona antyder at det blir noe på ham den kvelden, og hun som regel sitter der med pysjamasen kneppet opp til haka. :P

Det der er det mest irriterende med Alle elsker Raymond!! Sånn sett er Kongen av Queens mye bedre, der Carrie er adskillig mer opptatt av mannen sin.

Men av og til kan sex-kommentarene i Raymond være bra, som f eks da hun anklaget han for å ikke innrette seg nok på at han nå har en familie, kan f eks ikke fly ut og spille golf med gutta hver gang anledningen byr seg.

Debra sier at hun også har måttet ofre noe da de fikk barn, og da svarer Raymond:

"Yes, I know! But did it have to be sex?"

Skrevet

Hadde jeg vært den mannen, hadde jeg ikke tatt fem øre for å finne meg en elskerinne. Makan til pulverheks.

Det der var en urettferdig sammenligning for Pulverheksa, da! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...