Gå til innhold

Trenger du en hushjelp...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra næringsvett ;)

Naboens katt kom også. Så du katter i fullt firprang, så var det mat på gang.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• morsan

7

• bouenas

6

• Lotte :o)

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg husker ikke så nøye hvordan forholdet var, men tror det begynte i "det små", f eks at han ymter frampå om sex, hvorpå hun tuller med at "hvis du skifter dekk på bilen først, så" eller noe annet.

Etterhvert hadde det utviklet seg til litt av et system, der hun drev og samlet opp "bonuspoeng" for å kunne få større ting, som pelskåpe og diamantring.

*sjokkerende*

Det virker nesten som en gammel sjåvinistvits?

Skrevet

Det virker nesten som en gammel sjåvinistvits?

Jeg har ikke hørt at Dr Phil er utsatt for folk som juger på seg historier for å komme på TV, så det var nok tilfelle!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det der er det mest irriterende med Alle elsker Raymond!! Sånn sett er Kongen av Queens mye bedre, der Carrie er adskillig mer opptatt av mannen sin.

Men av og til kan sex-kommentarene i Raymond være bra, som f eks da hun anklaget han for å ikke innrette seg nok på at han nå har en familie, kan f eks ikke fly ut og spille golf med gutta hver gang anledningen byr seg.

Debra sier at hun også har måttet ofre noe da de fikk barn, og da svarer Raymond:

"Yes, I know! But did it have to be sex?"

Bleh, hater den serien ass. :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det der var en urettferdig sammenligning for Pulverheksa, da! :-)

Tenkte jeg skulle si noe annet, men det er kanskje litt for stygt... :D

Skrevet

Jeg har ikke hørt at Dr Phil er utsatt for folk som juger på seg historier for å komme på TV, så det var nok tilfelle!

Hm

Jeg får følelsen av at det er mange skuespillere i slike show.

Ei spilte en bedrøvelig og fattig enslig mor. Hun var med i en konkurranse hvor hun gikk glipp av flere store premier. Folk ble rasende når hun tapte og programlederen gjorde narr av henne. Han måtte flykte for livet.

Skrevet

Tenkte jeg skulle si noe annet, men det er kanskje litt for stygt... :D

;-) det spiller ingen rolle hva slags _form_ betalinga kommer i, så lenge det er betaling;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

;-) det spiller ingen rolle hva slags _form_ betalinga kommer i, så lenge det er betaling;-)

Hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...