Gå til innhold

Hvordan krangler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passet fint på meg og gubben hvertfall. Og mamma og pappa.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Løve-mannen

Han krangler med et smil og er flink til å vinne diskusjonen, men er en veldig dårlig taper. Skitne triks, bløff eller påminnelse om hans høye ego vil ikke sette ham i bedre humør.

Slik vinner du: La ham unngå å tape ansikt, og trøst ham med en lang samtale om hvor flink han egentlig er."

Tja.

Den første setningen stemmer, men jeg tror ikke jeg pleier å ty til skitne triks. I hvert fall ikke åpenbare skitne triks. Men det er mulig jeg kan sies å være veldig god til å treffe der det svir, og i veldig sårbare situasjoner, hvor jeg f.eks. har kranglet med et kvinnfolk og det hele er litt følelsesladet, kan jeg nok bli lettere ufin - sånn i forhold til å være overdrevent fornuftig selv om hun skriker til meg (og jeg tror min ro kan være veldig provosererende, noe jeg naturligvis vet), og jeg treffer nok punkter jeg vet er litt ømme.

Så den første setningen er veldig korrekt. Jeg hever nesten aldri stemmen, og jeg har nok noe tilnærma et smil om munnen samtidig som jeg er fornuften selv - noe som i seg selv ser ut til å være fryktelig irriterende.

Det må sies at jeg nesten aldri krangler.

Det siste avsnittet er bare vås. Jeg gir meg jo ikke før jeg vinner.

Skrevet

Stemte på en prikk! Det er lite et kaldt glass vin og en klem ikke kurerer.

:-)

Når det er sagt kjente jeg meg like mye igjen i flere av de andre stjernetegnene - både for kvinner og menn.

Skrevet

"Løve-mannen

Han krangler med et smil og er flink til å vinne diskusjonen, men er en veldig dårlig taper. Skitne triks, bløff eller påminnelse om hans høye ego vil ikke sette ham i bedre humør.

Slik vinner du: La ham unngå å tape ansikt, og trøst ham med en lang samtale om hvor flink han egentlig er."

Tja.

Den første setningen stemmer, men jeg tror ikke jeg pleier å ty til skitne triks. I hvert fall ikke åpenbare skitne triks. Men det er mulig jeg kan sies å være veldig god til å treffe der det svir, og i veldig sårbare situasjoner, hvor jeg f.eks. har kranglet med et kvinnfolk og det hele er litt følelsesladet, kan jeg nok bli lettere ufin - sånn i forhold til å være overdrevent fornuftig selv om hun skriker til meg (og jeg tror min ro kan være veldig provosererende, noe jeg naturligvis vet), og jeg treffer nok punkter jeg vet er litt ømme.

Så den første setningen er veldig korrekt. Jeg hever nesten aldri stemmen, og jeg har nok noe tilnærma et smil om munnen samtidig som jeg er fornuften selv - noe som i seg selv ser ut til å være fryktelig irriterende.

tjihi...!

Det stemte visst ganske godt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

tjihi...!

Det stemte visst ganske godt.

Jeg har ikke lest de andre, men jeg er helt sikker på at jeg hadde funnet noen likhetstrekk også i dem.

Men jeg er nok ikke noe god å krangle med, for jeg krangler sjelden med mindre jeg vet at jeg har rett, eventuelt hvis jeg føler meg urettferdig behandla - og siden jeg vet at jeg har rett er jeg ikke den første som legger inn årene og gir meg, for man gir seg jo ikke når man har rett. :)

Skrevet

Jeg har ikke lest de andre, men jeg er helt sikker på at jeg hadde funnet noen likhetstrekk også i dem.

Men jeg er nok ikke noe god å krangle med, for jeg krangler sjelden med mindre jeg vet at jeg har rett, eventuelt hvis jeg føler meg urettferdig behandla - og siden jeg vet at jeg har rett er jeg ikke den første som legger inn årene og gir meg, for man gir seg jo ikke når man har rett. :)

Du kunne med andre ord også vært skopionkvinne, vektekvinne, jomfrukvinne, krepsekvinne, steinbukk-kvinne, vannmann-mann og fiskemann?

Å bli urettferdig behandlet er det eneste jeg virkelig klikker av også.

Gjest løvinna85
Skrevet

Astrologi er noe forbarska tull! At folk fortsatt tror på det er et under.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg passer bare sååå utrolig dårlig på stjernetegnet mitt..Folk blir alltid overasket over å høre at jeg er skorpion. De som driver og gjetter på sånt mener alltid at jeg er en artig tvilling, en søt liten fisk, eller til nød en frihetselskende vær. Men skorpion? Neppe.

Og ikke stemte dette så godt heller.

Skrevet

Det stemmer på meg i hvert fall:o)

sjekk meldinger.

(du er ikke pålgt å svare da, så kanskje du har sett uten at jeg vet? ville bare si i fra)

Skrevet

Løve-kvinnen

Hun er ikke egentlig interessert i å krangle, bortsett fra i diskusjoner om hva som egentlig er rett og galt. Og da hjelper det ikke å sitere regler eller vise at du er irritert.

Slik vinner du: Bruk rolige og fornuftige argumenter. Om det ikke hjelper, vil løve-kvinnen alltid være svak for bestikkelser i form av åpenbart kostbare smykker.

-Stemmer vel greit nok med den første delen. Men andre del er på bærtur, for jeg lar meg _ikke_ bestikke;)

Skrevet

Joda, jeg krangler som den steinbukk-kvinnen jeg er :)

Skrevet

"Løve-mannen

Tja.

"Skitne triks, bløff eller påminnelse om hans høye ego vil ikke sette ham i bedre humør."

Setter mye på at det er ment som at de som krangler med deg ikke burde komme drassende med "Skitne triks, bløff eller påminnelse om hans høye ego", da det hvertfall ikke får deg blid.

Skrevet

sjekk meldinger.

(du er ikke pålgt å svare da, så kanskje du har sett uten at jeg vet? ville bare si i fra)

takk

Skrevet

"Løve-mannen

Tja.

Fint å høre at du krangler lite. Du er løve som min mann :) Det gjelder å få siste ordet i saken uten at løven helt forstår at han har tapt en krangel/diskusjon ;) (er min erfaring)

Men som kreps er jeg lite glad i krangler og skygger heller banen til alt er roligere, for det meste. Jeg synes linjene stemte med meg stort sett :)

Skrevet

Stemte på en prikk! Det er lite et kaldt glass vin og en klem ikke kurerer.

Når det er sagt kjente jeg meg like mye igjen i flere av de andre stjernetegnene - både for kvinner og menn.

Jeg følte også at dette var noe som kunne stemme med flere av mine bekjente. Stilig. De fleste sånne horoskoper er litt på "halv åtte".

Skrevet

Astrologi er noe forbarska tull! At folk fortsatt tror på det er et under.

Næmen der var du igjen ;)

Skrevet

Steike ti' !! Dette stemte helt utrolig godt på mannen min (kreps) og meg (fisk) :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...