Gå til innhold

Å bli mislikt

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det skal vel godt gjøres at ingen liker en?

Skrevet

Da er du positiv, hyggelig, imøtekommende, omtenksom, forståelsesfull, ærlig, pålitelig, hjelpsom, blid og omgjengelig for å nevne noe.

Da finner folk etter vært ut at du er en likandes person :-)

Skrevet

Jeg har en tidligere venninne som ingen liker (utenom typen hennes). Jeg kuttet kontakten med henne fordi hun var så slem og spydig. De andre få menneskene hun prater med, prater med henne fordi de synes synd på henne. Hadde hun bare sluttet å oppføre seg som en fjortis, slutte å kreve penger tilbake igjen når hun har bedt meg over på kjeks og ost, slutte å prate høylytt om folk som går forbi, og generellt rettet ut de sosiale antennene sine litt... da hadde nok flere likt henne også :)

Skrevet

Blir man mislikt av alle så er noe galt.

Enten med troen på deg selv og at du tror at ingen liker deg,selv om de gjør det. Eller så har du en oppførsel som alle reagerer negativt på. Du kan jo være sær og ha mange dårlige sider.

Gjest buzzzzi
Skrevet

Du har garantert noen gode sider som er verd å like!

Dyrk de gode sidene...

Se det gode i deg selv...ikke det som er mindre godt...

Sånn er det med oss alle...

Vi har alle en posjon som er bra som er verd å dyrke...

Det mindre gode bare lar vi være i skyggen...

Klem til deg og det gode i deg!

laguna1365380434
Skrevet

Tja..Finner miljøer der det er større forutsetninger for å bli likt?

Forandrer de sidene som ikke er likanes for noen? (For er en mislikt av ALLE er det ofte noe å bli mislikt for)

Eller bygger selvbilde dersom det viser seg at det bare er tull, og at folk liker, men at en er overfølsom og nedfor?

Skrevet

Da prøver man å forandre litt på seg selv. Jeg kan nesten garantere at folk som er blide, hyggelige, hjelpsomme og imøtekommende alltid blir godt likt :-)

Skrevet

Finn ut om det er fakta eller bare noe du tror først. Du kan bli godt kjent med deg selv hvis du tar deg tid til å stille deg selv spørsmål og selv gi svarene. Svarene må komme fort! Dette har jeg prøvd etter tips fra andre. Fin metode men det kan bli en periode med mye tanker.....som du lærer av. Spør dine nærmeste om hvordan de oppfatter deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...